Vis full versjon : Underlivssopp...
Rebekka_juni
24-11-2006, 15:04
:rødme: Jeg har aldri vært borti det... men det jeg fikk nå under pencillinkuren minner mistenkelig om dette... Kløing og sviing...
Kan jeg bare bruke Canesten eller det på Pe.... et eller annet? Selv om jeg er gravid.
Hvor lenge før symptonene går vekk?
amalie26
24-11-2006, 15:22
Det høres mistenkelig likt underlivssopp det du beskriver.
Det gjør ingen ting om du prøver å behandle det selv før du drar til legen. Mest sannsynelig er det den du får beskjed om å bruke fordi de ikke liker å gi meddisin til gravide. Og Canesten er ganske harmløs.
Jeg har vert plaget med underlivssopp under svangerskap, spurte legen om hvordan det skulle behandles.
Han annbefalte meg Canesten 500 mg tabeletten, husk bare på at du IKKE skal bruke innføringshylstre.
Bruk også gjerne krem i et par dager til synptomene forsviner.
500 mg tabeletten er så sterk at den virker over flere dager og du slipper å ta noen flere.
Håper du får det bedre
Rebekka_juni
24-11-2006, 16:47
Takk for svar Amalie26 :-)
Det skal jeg gjøre!
Atengaflus
24-11-2006, 16:50
Spurte også JM da jeg var kontroll nå sist for å være føre var, og hun sa at Canesten ikke var noe problem å bruke. Bådde pille og krem.
Og spør du på apoteket, så skal de også vite hvordan du best tar behandlingen nå som du er gravid
Har også fått det ved forrige SK, men håper å stå over denne gang...Det er sååå kjedelig med den soppen :(
*Vendela*
28-11-2006, 19:36
Jeg hadde kroninsk sopp HELE forrige svangerskap. Det vil si; sopp, max to dager fri, så kom soppen igjen.. og dette varte i mnd.vis.. :stønn: Verste jeg har vært med på. Prøvde ALT, men var bare canesten som hjalp..
Ble dyrt i lengden ja...:gruble:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.