Vis full versjon : Søvn
Katty 68
26-11-2006, 21:29
Noen som har noen gode råd i forhold til søvnløshet?? har vært plaget av dette siden de første ukene. Har hørt at akupunktur kan hjelpe, men er usikker.. Blir snart smårar hvis jeg skal ha det slik frem til mai. :rabla:
:nattis:
Jeg har ingen gode råd å komme med...eneste du kan trøste deg med er det at du er ikke alene.. Jeg har iallfall vært så heldig i jobbsituasjon at jeg jobber kveldstid, og kan dermed bare sove litt lenger på på morgenen hvis natta har vært helt grusom..Ellers tror jeg at jeg har prøvd det meste..Lese, stå opp igjen, ikke legge meg før jeg er trøtt...osv.. Men, neeeei, nytter ikke.. Si ifra hvis du finner noe som funker da.. =) (men det har også variert masse, har ikke gått søvnløs hele tiden)
Katty 68
27-11-2006, 09:23
Takk for svar! Har følt meg alene i forhold til problemet da bøker / info generelt fokuserer på at en er ekstra trøtt, og kan sove ubegrenset den første tiden.
Skal gi tilbakemelding dersom jeg prøver akupunktur, har hørt at det er dyrt og har varierende effekt, men er verdt å prøve dersom situasjonen ikke bedrer seg. :gjesp:
Jeg jobber redusert stilling, men prøver å stå opp tidlig uansett for å forsøke å bli naturlig trøtt. :kryss:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.