PDA

Vis full versjon : Nusse har kommet hjem med Marei

Nusse1
30-08-2002, 13:31
Hei igjen alle sammen!

Endelig har jenta vår kommet, om enn noe seint. 15 dager over tiden kom jenta. Det var Lørdag 24. August. Det var en fin dag.

Fødselen gikk ganske greit synes jeg. Men jeg ble jo satt igang da. Noe jeg håper å slippe neste gang. Nok om det.

Barnet som viste seg å være ei jente og ikke en gutt som alle trodde. Var ved fødselen 3490 g og var 51 cm lang. Hodet målte 35 cm. Hun var helt perfekt. og har nå fått navnet Marie.

Ser det er en del igjen her. Håper dere slipper å vente så veldig lenge. Men nå er jo iallefall den værste varmen gitt seg. Lykke til alle sammen .

Dagene flyr av sted. Selv om jeg kom hjem på søndag. Er dette første gangen jeg har hatt tid til å sette meg ned for å se hvordan dere har det. Dette er deilig. Så til alle dere som fortsatt venter: dere har virkelig noe å se fram til......

Kos fra Nusse og Marie (6 dager)

Månestråle
31-08-2002, 00:55
Gratulerer :klapp: med :baby: !! Det er vel godt å være hjemme igjen og ha fødselen overstått.
Selv har jeg fortsatt 12 dager igjen til termin og hører til i septemberklubben, men vi er jo så spente på hvordan det går med dere augustdamer også, at vi sniker oss inn litt av og til :) .
Kos deg med mann, baby og ta godt vare på deg selv så du kommer deg til hektene igjen etter fødselen.

Klem Månestråle T-12.

Tidl. bruker
01-09-2002, 15:39
Gratulere med :baby: kos deg nå!!!:D

Beate
01-09-2002, 17:57
Gratulerer så masse med jenta:)

Tidl. bruker
01-09-2002, 20:53
Gratulerer så mye med jenta:klapp:

Regner med at du også kommer over til NM Barselgruppa august:uff:
Lykke til med dattra deres:D

Sindy
01-09-2002, 21:27
:klapp: Gratulerer så mye!

Håper det går bra med deg og Marie. Jeg kom selv hjem fra sykehuset i går med verdens skjønneste jente (som ble født 27/8). Håper vi sees på NM.

Klem fra Sindy

Dolci
02-09-2002, 12:52
Gratulerer så mye med prinsessen :):)

Kos dere masse i tiden fremover.

Klem fra Dolci og :storeb: f. 25.08.02

LaLuna
11-09-2002, 20:59
Gratulerer så mye!! :klapp: