PDA

Vis full versjon : Noen som vet?

alisenn
05-02-2003, 15:18
Trenger litt hjelp for å kunne roe meg ned.....

For to dager siden kom det en "slimpropp" ut av meg. Det var som om det var del av en slimpose. Den var gjennomsiktig/hvitaktig. Litt senere kom det ganske mye gjennomsiktig og litt seig utflod. Kan jeg ha mistet barnet?

Spurte ei venninne, hun mente det bare var en slimpropp som kommer en god stund etter man er sluttet med p-pillene. Kan dette stemme?

Jeg har ikke blødd noe som helst siden jeg ble gravid, og er nå 11+4. Var på UL for snart tre uker siden, der var alt normalt.

Noen som kan fortelle meg at dette er normalt, og ikke noe å gå å bli tullete av å tenke på HELE tiden?

Happy
05-02-2003, 15:23
Det er jo vanskelig å si hva som er normalt for akkurat deg, men jeg har opplevd å få MASSE utflod, særlig i starten på mine graviditeter. Noen ganger kommer det faktisk veldig mye når jeg er på do:o så mye at det kunne blitt forveksla med en slimpropp. Egentlig er det ikke så sansynlig at det er slimproppen din som har gått, for at den skal gjøre det må du ha ganske mye åpning.

Dersom du ikke har unormalt vondt i magen (menssmerter og stikkinger er i de aller fleste tilfeller helt normalt) eller du ikke blør, så ville jeg pusta ut og tatt det helt rolig. Skulle du begynne å blø, eller får kraftige smerter i mage/korsrygg, så må du kontakte legen din. Dersom du ikke klarer å slappe av kan det også være lurt å kontakte lege eller legevakt og kanskje få en ekstra ul for å få bekreftet at alt er i orden.

:stakar: Dette går nok helt fint!