PDA

Vis full versjon : Rufus har vært på første kontroll.....

Rufus
30-08-2002, 14:18
Var på min første kontroll i går. Har vært litt usikker på hvordan dette svangerskapet egentlig har gått, og føler meg fremdeles ikke sikker på at det er noe i magen. Spesielt siden jeg hadde litt blødninger og magesmerter litt tidligere.

Men legen kunne bekrefte at livmoren vokser som den skal. Hun prøvde også å finne hjertelyden, men fant foreløpig ingenting. Vanskelig i og med at det såpass tidlig. Skal tilbake om 2 uker, da er jeg nær 14 uker, og det vil være litt enklere. Det er når man først hører hjertet som slår at man virkelig skjønner at det bor noen der inne! Da jeg gikk med Tobias syntes jeg faktisk det å høre hjertet som slo var mye større enn å se han på UL.:)

Ellers så alt ut til å være OK, litt lav blodprosent, blodtrykket var normalt, vekten har økt med 1 kg.

Terminen er nå flyttet til 17. mars. Vi får seg hva UL sier.

Formen min er stigende. Kvalmen har såvidt begynt å gi seg, men trøtt er jeg fremdeles. Ønsker bare å sove og sove. Ellers så har jeg bittelitt mer energi enn jeg har hatt de siste ukene.

I midten av september reiser vi til Tunisia! Gleder meg enormt til å komme vekk fra hverdagen. Tar de forholdsregler som trengs i forhold til mat og hygiene etc.

Ønsker alle marsjentene lykke til videre!

Hilsen Rufus som snart passerer 12 uker......

Cazandra
30-08-2002, 14:43
:klapp: Kjekt med legekontroll rapport:kidoki:
Neste gang får du høre :hjerter: lyden vet du:)
Syns også det er STORT...sist gang begynte jeg og gråte så glad ble jeg:leiseg:

:klem: 10+4

Beate
30-08-2002, 15:31
Hei Rufus!

Godt å ha første kontroll overstått. Og når livmora di har vokst slik den skal, så er nok alt i orden;)

Heldiggris som skal reise..misunner deg veldig:)