PDA

Vis full versjon : Ny for noen av dere, men noen har jeg møtt.

Mila
12-08-2002, 17:08
Kjære alle septemermager!

Leste innlegget til Miro og ble grepet av en veldig dårlig samvittighet:blush: , jeg må innrømme at jeg har vært en kikker en liten stund, men føler meg kanskje litt beskjeden til å svare eller legge inn innlegg.
Det skal jeg prøve å endre på:happycry:
En liten presentasjon av meg, jeg er 30 år, gift med "Ponken" og har en datter på 2 år "Sissen", vi venter et nytt nurk 17 september:baby: .
Har vært med på ett istreff og det var veldig hyggelig og håper det snart blir noe igjen det passet ikke for meg forrige uke.
Har hatt litt liten tid til å være inne på denne siden til nå men nå er endelig Sissen i barnehage så mor kan slappe av foran skjermen i ro og fred.

Formen min er sånn passe er sliten, men prøvene mine er bra, har tatt glykosebelastningsprøve i dag og jeg har heldigvis ikke diadetes:klapp: noe jeg fryktet etter for mye sukker i urinen og at kroppen blir hyper av for mye sukker.
Synes det å gå gravid nå er mye mer slitsomt enn sist men det har vel med at det er ei som krever mye av mamma, sist hadde jeg også svangerskapsforgiftning men jeg følte meg bedre i form da.

Det var mye om meg, men det er veldig spennende å følge med på dere andre på denne siden det er mange flotte innlegg og gode råd. Håper jeg blir en del av dere nå, ble litt fortvilet på lørdag da jeg gikk inn for å kikke og alt var kaos og jeg ikke fikk lest innleggene fra forrige uke. Kommer nå til og være inne mer og skal prøve å svare de jeg rekker.

Håper dere får en fin dag og lykke til til dere som kanskje snart skal få se sitt lille vidunder, det kan jo skje når som helst :)

:findag: Mange klemmer fra Mila 35+1

Vimsen
12-08-2002, 17:10
Velkommen Mila

Og lykke til !!! :klapp:

Klem
Vimsen T-22

Nibe
12-08-2002, 17:16
Hygge deg her inne sammen med oss de siste ukene før barna i rad og rekke begynner og kommer ut :baby:
Masse lykke til, klemmer fra Nibe og lillegutt 36+1/36+6

Linmom
12-08-2002, 17:17
Jeg kan ikke si at jeg har sett navnet ditt mye her inne. Men gøy at du er her nå!!!:klapp:
Jeg merker at det ikke er hver dag jeg orker å være veldig aktiv her inne,- så i forhold til mange andre her er jeg helt sløv. Har to barn fra før, så det er begrenset hvor mye tid det blir til dette. Nå begynner jo et litt annet liv; jeg har en gutt som skal begynne på skolen til torsdag (*spenning*:eek: ) og en gutt på 4 1/2 som er begynt i barnehagen etter laaang sommerferie.
I magen min bor det visstnok ei lita jente..noe vi gutteforeldre syntes er veldig spennende:D
Nå er det ikke lenge til termin; selv om det kjennes lenge til,- lengter veldig nå, jeg.... Jeg har termin 2 dager etter deg.. så vi får bare heie hverandre fram!!!:klapp: :klapp: :klapp:
Klem:klem: fra

Camille
12-08-2002, 20:54
Velkommen til oss! :)

Har ikke sett navnet ditt her før.
Bedre sent enn aldri, er det ikke det de sier?

Klem fra Camille 36+1 :)

Stini
12-08-2002, 21:03
Velkommen Mila !!

Selv om du er "gammel" leser da! Bedre sent enn aldri.
Så bra at glukosetesten din var fin:D
Det var jo IKKE min :( Jeg har fått diabetes...
Heldigvis har vi ikke så lenge igjen, men det er hardt å ikke kunne spise is nå i varmen.
Ønsker deg lykke til den korte tiden som er igjen!

Klem fra Stini & Lille Håp 35+1:vink:

Robyn
12-08-2002, 21:53
Hei Mila! :)

Flott å se at enda en har klart å finne veien til de nye sidene. :klapp:

Vi har termin samme dag, så vi får følge hverandre den siste måneden. Er litt redd for å bli igjen her mutters alene på slutten... :leiseg:

Godt du ikke hadde svangerskapsdiabetes selv om det ikke er lenge igjen. Tok belastning i mitt forrige svangerskap, det var ikke mye godt... :spy:

Håper å høre masse fra deg fremover frem til :birth: !

Klem fra Robyn, 35+1

Miro
12-08-2002, 23:17
Blir helt flau her jeg Mila:o Det var ikke meningen å angripe noen i det hele tatt. Jeg var syns det var litt skummelt med at vi kunne se hvor mange som har "tyvtittet" på innleggene. Jeg tyvtitter selv jeg.:cool:

Ellers så må du endelig ha velkommen til oss i superklubben:klapp:

Klem fra Miro T-20:klem:

Nasse
12-08-2002, 23:37
Hei Mila!!:)

Velkommen hit som offisiell septemberdame;) Kjenner igjen det du skriver om å være mer sliten nå enn ved forrige svangerskap, slik føler jeg det også. Har selv en gutt på 17 måneder, som blir storebror på fredagen:storeb:

Klem fra Nasse (4dg til Ksn) og lille-nasse:baby:

Mormona
13-08-2002, 00:08
Hei, Mila :)

Jeg er vel en av de som ikke har "hilst" på deg før, men velkommen etter. Du får bare henge deg på her inne og bli med på flyttingen over til nybakt mamma snart :)

Kos deg og lykke til videre med :baby: i magen

klem fra Mormona T-20

Murmeldyret
13-08-2002, 03:01
Hei til deg og :hjerter: lig velkommen hit. Alltid kos med nye navn på sidene.

Klem fra Murmel