PDA

Vis full versjon : Et lite tips

Lorelay
06-12-2006, 20:53
Hei tapre medsøstre!

Jeg vil bare komme med et tips, som iallefall funket for meg sist gang jeg sluttet å røyke..

Kjøp boka : endelig ikke-røyker av Allan Carr.... Den er utrolig bra. Det er viktig at dere ikke slutter å røyke før boka er ferdig, da vil dere rett og slett ikke ha lyst på mer, slik var det iallefall for meg.

Det er ingen skremselspropaganda, men den åpner øynene våre litt for hvordan det egentlig er å være røyker..

Jeg har begynt på boka igjen nå, og er ca halvveis :glis: har allerede helt av meg selv kuttet ganske drastisk ned, rett og slett fordi det smaker æsj når jeg først røyker :glis::glis::glis:

Lykke til alle sammen :snill:

Atengaflus
07-12-2006, 09:19
Jeg vet, den er ganske utrolig..Man begynner å tenke på en annen måte..Og det er jo sant som man sier..Til og med ikke røykere er jo hjernevasket til å tro feil m hvordan røyken såkalt skal roe oss ned..
Leste den ikke denne gangen, men klarte å slutte for det.. 3 uker og 5 dager i dag tror jeg...Jo, det stemmer det..WOW, stolt :tøff:

Apropo..Hørte at Alan Carr var død forresten..Av lungekreft...Paradoks

Lorelay
07-12-2006, 18:52
Oj, stemmer det tro? at han er død?? Det har jeg ikke fått med meg... Kanskje ikke så rart, han røyka jo mellom 60 og 100 røyk per dag i mange år....

I dag har jeg kun røyket 4 halve, så det er på vei ned.. skulle ønske jeg ble så kvalm at jeg ikke orket.... men skal slutte snart.. tenkte å gi meg selv en uke!

Så utrolig flink du har vært:tøff:

luthia
08-12-2006, 02:50
Jeg slutta også å røyke ved hjelp av den boka! I 8. uke, begynner å bli en stund siden nå gitt! :tøff: Dere er kjempe flinke som har slutta! :snill:

Det stemmer forresten at han er død ja...