Vis full versjon : God helg!
Hva skal dere i helgen da? Skal ikkeno jeg. Ingen verdens ting, og det er såå deilig!! Bare være hjemme og slappe av med flokken min (vi begynner jo å bli en flokk nå!). Kansje vi besøker noen eller får besøk. Kansje vi handler litt på lørdag. Kansje vi går en tur på søndag. Kansje vi tar en tur i Frognerparken? Eller på cafè? Eller kansje vi bare gjør ingenting. Det er nesten det beste. Setter på en DVD med Shrek eller Monsterbedriften, for det liker vi alle sammen. Er det noe bra på TV til helga forresten? Vi skal iallefall lage noe god mat. Standard med hjemmelaget pizza på lørdag! Håper nesten det regner til helga, for da kan vi være inne med god samvittighet!! :D
Ha en god helg da! :mervink:
:mervink: God helg til deg også!
Overhode ingen planer og det er digg!
Sambo skal heldigvis ikke jobbe i helga så vi blir samlet alle tre (og en halv...;) )
Blir nok en tur på besøk til svigermor, ellers skal jeg se "Misery" søndagskveld. Har sett den før og synes å erindre at den er helt for j*****, men allikevel bra (eller husker jeg helt feil???:???: )
Ellers blir det nok den vanlige lørdagskosen med noe godt å spise. Må jo ha MAT!! :blush:
Lillehammer
30-08-2002, 15:57
Vi får besøk av mine foreldre i morgen som skal "slave" litt i hagen for oss... :mhmm: I gjengjeld skal de få god mat tilbake.
Og MøreMia: "Misery" er GRUSOM! :eek: Boka er også skremmende, så den anbefales ikke for folk med høyt blodtrykk... ;)
GOD HELG ALLE SAMMEN!!!
:vink: Lillehammer
Dee skal ha varetelling hun... Der går den helgen!
Ååååh HELG! :hjerter:
I kveld skal jeg på fyllefest (bursdag) og håper jeg holder ut litt lengre enn 23.. Får vel sove en ekstra lang middagslur. Og kanskje jeg handler inn noen Clausthalere, sånn at jeg ikke føler meg heeeelt uttafor.
Tror mannen min skal i vedskogen med pappan sin i morra, så da tenker jeg at jeg finner frem sandpapir og maling, og gyver løs på babysenga!
Ellers blir det nok litt familie og vennebesøk for min/vår del - skal vel innom mamma og sjekke ut vogga og dynene.. Nå begynner jeg å bli vel klar for å få så mye som mulig i stand før jeg blir for diger og uformelig.
Og når mannen min drar på byen (for første gang siden jul!) med en kamerat i morra kveld, skal jeg glo på tv - MTV Video Awards i reprise og Ringenes Herre. Og GJETT om jeg skal handle masse snop!?!?! :D
Men nå er det jordmorkontroll! (Rapport kommer senere)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.