PDA

Vis full versjon : MøreMia med den fete bilen...

Lillehammer
30-08-2002, 16:04
:grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:

Jeg er IKKE sint på deg altså, men på en eller annen tulling inni PC'n min som spiste opp den personlige meldingen jeg nettopp skrev til deg!!! Hadde skrevet masse, men når jeg skulle sende det til deg så klikket ett eller annet og alt bare forsvant... :leiseg:

Orker ikke å skrive alt på nytt. Tror heller jeg ringer i løpet av helga jeg (i og med du allerede har røpet at du skal være hjemme :luring:...)

Ha en fin helg!

:nuss fra Lillehammer, som blir så eitrande :grrr: på denne ******* IT-teknologien i blant...

PS til alle andre: beklager at jeg skriver en "personlig melding" her i novemberklubben. Vet at dette forumet ikke skal brukes til slik. Det skal ikke gjenta seg... :uff:

Struttemagen
30-08-2002, 16:38
Skrive den slags her da....:bryn: :gal:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Fleiper selvfølgelig!!

Klem, Struttemagen

MøreMia
30-08-2002, 17:59
å gud nå ble jeg nesten nervøs jeg... Hva i svarte har JEG gjort nå, liksom...? Så mange sinte fjes har jeg ikke sett på en gang før!

Ja! Call me, call me, baby, baby call me now...! (Synges med litt 80-tallsinnlevelse, takk!) :cool: :cool:

Nellevis
01-09-2002, 01:41
SnikleserSue eller kanskje det er snikleserNellevis nå (...) synes det var helt topp at det kom en PM!!! Synes det er litt trist at det er blitt umulig å lese andres PM'er jeg!:trist!:

Nuvel - man skal ikke gråte over spilt melk! (hva spiller de egentlig?;) )

Klem til dere begge (Lilly og MM):klem:

Anja22
01-09-2002, 01:44
Kan ikke annet en le av sånne mlder. Alltid er det dataen sin feil.
( det er altid det for eg gjør jo ikke feil) hehehehe

Nikken
01-09-2002, 22:07
Snikleser Nikkers er enig med Sue/Nellevis! Savner å kunne sniklese personlige meldinger og komme med kommentarer... :bryn:

Lilly; hvor får du alle de morsomme tegna fra? :???: Du er jo tydelig ikke helt på åker`n når det gjelder teknologien, da!