PDA

Vis full versjon : Mistet alle symptomer...

linka2006
13-12-2006, 00:11
Hei!

Er veldig tidlige i svangerskapet enda (håper jeg).
Var veeeldig øm i puppene, kjempetrøtt og hadde masse stikninger i magen. Men nå har alt av symptomer forsvunnet. Har gått litt gradvis, da jeg ble mindre og mindre øm i puppene. I dag er jeg overhodet ikke øm i det hele tatt!

Omtrent 4-5 dager siden jeg har kjent noe som helst, og lurer på om det kan være et dårlig tegn.

Hadde også en "følelse" av at det var noe der nede i magen, men også den følelsen har forsvunnet.

Blir kjempenervøs nå, og går rundt og lurer fælt.

Har ikke hatt noen blødninger eller smerter, men synes det er rart at alle symptomer bare har blitt borte.

harmony
13-12-2006, 12:31
Som du sa; du er veldig tidlig i svangerskapet. På dette tidspunktet har mange ikke merket noen ting enda. Ømme pupper, stikninger i magen og trøtthet kan være symptomer som både gravide og ugravide får i tiden rundt mens, så det kan godt gå over uten at det er noe i veien.

Ingen smerter og ingen blødning tilsier som regel at alt er bra, men om du er like bekymret om en uke og fortsatt ikke merker noen ting, kan du jo bstille deg en privat ultralyd. Da burde det være gode sjanser for å se hjerteslag og embryo. :nikker: Er alt bra da, og du enda ikke har noen symptomer som kvalme, trøtthet, vonde pupper og stikninger, får du nesten bare prise deg lykkelig for å være en av de få som ikke har masse ubehageligheter tidlig i svangerskapet! :kidoki:

linka2006
13-12-2006, 17:19
Ja, er nok sikkert sant det du sier. Må vel bare bli bedre til å fokusere på det positive i stedet for å gå rundt og være bekymret.

Takk for svar :)

Katty 68
13-12-2006, 17:45
Er enig i det som er nevnt her.
Jeg har selv hatt 2 SA og begge startet med smerter som gradvis forverret seg og deretter blødninger. Jeg tror du kan ta med ro så lenge du ikke har konkrete symptomer.
Det kan sikkert også være lurt å ta en privat UL dersom du føler utrygg og ikke greier å slappe av.

linka2006
13-12-2006, 17:56
Takk for svar du også, Katty 68. Får vel heller prøve å slå meg til ro med at jeg tross alt er ganske heldig som ikke går rundt med masse vondter og kvalme etc. Og trøttheten bør jeg jo absolutt ikke savne nå, når det er så mye å gjøre før jul :)

Er nok bare meg som er overhysterisk...prøvde jo så lenge (synes vi da), før vi endelig fikk det til.

Men tror nok innerst inne at den henger i stroppen :)

cappo
13-12-2006, 21:13
Så lenge du ikke har blødninger eller vondter ville jeg vært overlykkelig over å ikke ha noen plager.... ta det fra en som hadde ekstrem svangerskapskvalme, prematur vannavgang, kynnere og kranglete bekken..... :rabla: