PDA

Vis full versjon : Merkelige hendelser ved befruktninga..

Magdalena
30-08-2002, 16:32
:D Litt snodig å komme med her kanskje, men jeg måtte bare fortelle det.
Jeg har bitt negler hele livet og de gangene jeg har prøvd å slutte har det vært med lokke-gave fra min far, milepæler i livet som f.eks oppstart på ny skole eller ved hjelp av negledesigner med nystøpte negler. Jeg har bestandig måtte bestemme meg for å slutte og jeg har klart å slutte i kortere perioder, men akk nei, alltid bitt dem ned igjen.

Men for meg fortoner det seg helt merkelig at jeg for kort tid tilbake, på slutten av ferieturen vår i Sverige, bare sluttet å bite. :???:
Når jeg nå tenker tilbake, må det ha vært i den tiden jeg ble befrukta. Jeg visste jo selvfølgelig ingenting da om at jeg skulle bli gravid, noe som er en stor milepæl i seg selv. Vi har jo prøvd å få barn i over ett år, og jeg forventet ikke akkurat graviditeten.

Jeg har ingen annen forklaring. :gal2: Snodig. Kanskje knøttet ikke vil ha hornsalt ..?.. :baby: ..?..

Andre som kan se tilbake på merkelige hendelser ved befruktninga?

Beate
30-08-2002, 17:05
Jeg tilhører mars-klubben, men håper det er greit at jeg svarer for det.
Siden jeg ble gravid med sprøytestimulering, visste jeg på timen når eggløsninga var. Og kvelden etter, fikk jeg så lyst på VIN!! Vin har jeg ALDRI i livet orket å drikke, syntes det har smakt skikkelig pyton! Men i 2 uker etter befruktninga, fikk jeg i meg 5 flasker vin...Sa til mannen min: kanskje jeg er gravid? Det var nemlig helt MERKELIG at jeg drakk vin..ingen har noengang sett meg gjøre det.
Når jeg 3 uker senere testet positivt, er jeg overbevist om at dette kom av at jeg var befruktet:)