PDA

Vis full versjon : Vann i kroppen allerede?

Gips
21-12-2006, 10:22
Jeg er 24 uker, og i dag våknet jeg og fikk nesten ikke på meg gifteringen min! Jeg tar den av om natten. Jeg gikk på vekten og fikk sjokk; opp over 2 kg på en uke! Er dette normalt???

Bubblymam
21-12-2006, 13:33
:juhu:jeg har også våknet ett par dager med vann i kroppen, men det har som regel gått ned igjen i løpet av dagen...

Vet ikke hvorvidt det er normalt, men da er vi da iallefall flere som ikke er så langt på vei som har opplevd det .. :jupp:
:snill:

Rakkis
21-12-2006, 13:42
Jeg har sett tydelige sokkemerker på leggen, så det er nok litt vann i kroppen. Men jeg merker veldig forskjell avhengig av hva jeg har spist (salt mat = vann i kroppen), og om jeg er flink nok til å drikke mye vann i løpet av dagen.

Miwana
21-12-2006, 21:36
Jeg har også fått en del ødemer, synest det er veldig tidlig. Har like mye vann i kroppen nå, som da jeg var høygravid med storesøskene:rabla:

Hørtes mye ut med 2kg på en uke da, men så lenge blodtrykk og urin er fin, går det vel greit.
Nå vet ikke jeg når du var/skal på kontroll, hvis det er lenge til, går det jo an å spørre om å få komme og skjekke blodtrykk og urin, sånn for sikkerthets skyld:snill: