Vis full versjon : Desember 04 - augist 07
Uregistrert
27-12-2006, 00:13
Julaften fikk jeg positiv test igjen:hjerter: Det var uventet, men nå har jeg begynt å glede meg. Mannen trodde det først ikke, så følte han seg "snytt" for intens prøving :humre: og nå er han full av kjærlig omsorg.
Går dette bra, vil det bli vårt 3 barn.
Skal følge med i terminklubben her inne, men vil ikke melde meg inn på noen uker enda. Er bare 5 uker på vei og har dessverre erfaring med at det kan gå galt....
Koselig å legge ut melding her da...:)
Da vil jeg gjerne få lov til å ønske deg velkommen til August-klubben når du er klar til det! :klemme:
Skal ta godt imot deg da :blunk: Forstår godt at du er tilbakeholden i begynnelsen. Gratulerer alikevel så mye..og nyyyt det nå!
:klemmer:
Tyttebær07
27-12-2006, 01:26
Mannen trodde det først ikke, så følte han seg "snytt" for intens prøving :humre:
Stakkars mann..:lol:
gratulerer så mye og håper at dette blir et fint svangerskap for deg!:mervink:
guttem@mm@
28-12-2006, 14:57
Da vil jeg gjerne få lov til å ønske deg velkommen til August-klubben når du er klar til det! :klemme:
Skal ta godt imot deg da :blunk: Forstår godt at du er tilbakeholden i begynnelsen. Gratulerer alikevel så mye..og nyyyt det nå!
:klemmer:
Signerer, jeg blir også 3 barnsmor i august og det er hos oss du vil hløre hjemme! Det blir koselig å bli kjent med deg når du føler deg klar for det! Velkommen etter etterhvert!
snart 2-barnsmor
29-12-2006, 23:33
Heisann. Jeg har også termin i august. Er 6+2 i dag, hvis jeg har regnet riktig. Testet positivt på Lucia-dagen. Vi har prøvd en stund nå, og gleder oss veldig. Men vi vil ikke fortelle det til noen enda. Men jeg må innrømme at jeg sniker ganske mye på august-klubben. Litt dårlig samvittighet for ikke å logge meg inn, men jeg vil vente litt til.
Vi var inne på tanken på å fortelle det til våre foreldre på julaften, siden da var alle samlet (for første gang siden forrige jul), men vi er glad vi ikke gjorde det. Det var så mye gaver og så mye som skjedde allerede. Så vi får spare nyheten til en annen dag. Og så er det jo litt skummelt da, det kan jo gå gale.
Ellers gleder vi oss til å fortelle dette til datteren vår, som blir 2 år i mars - at mamma har "baby i magen", så kan hun fortelle nyheten videre. Det blir litt spennende å se da - om hun klarer å fortelle dette i barnehagen - og hvor lang tid det går fra hun forteller det i barnehagen og til de tør å spørre.
Gleder meg til å bli kjent med alle i august-klubben. Dere ser ut til å være en del der nå, og det blir nok flere etter hvert som tiden går
Mamablue
30-12-2006, 09:04
Oj, en Desember -04 :jippi:
Dette er spennende!
Gleder meg til du avslører deg :hyper:
Lykke til, dette går nok bra skal du se! :klemme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.