PDA

Vis full versjon : diarê og uvelhet

Taien
30-12-2006, 13:57
Jeg vet ikke om jeg legger dette rett...men prøver likevel.

Jeg er 8 uker på vei..og har i dag fått en grusom diarè..det bare renner! (sorry detaljer :rødme: )

Ingenting er godt å spise..og jeg kjenner at det romler noe besatt.

Jeg snakket min Mams om det og hun skremte meg litt med å si at det er noe man IKKE vil ha når man er gravid... Kan det skade noe som helst? Jeg er liksom nervøs nok med mine vedvarende små-blødninger..om jeg ikke skal få panikk av dette også. :sukk:

HVORFOR kan ikke jeg få et svangerskap UTEN den overhengende faren hele tiden?

Vel...det jeg syter litt om nå da, er om det 'farlig' å ha diarè i svangerskapet? Jeg får i meg væske nok,tror jeg. Jeg drikker iallefall mye..

På forhånd tusen takk for svar!

MissPhun
30-12-2006, 14:04
......

Taien
30-12-2006, 14:12
Tusen takk for kjapt svar MissPhun...:klemme:

Nå skal jeg (prøve) å komme meg ut for å kjøpe blåbærsaft. Det er helt vanlig blåbærsaft som en blander ut du mener,ikke sant?

MissPhun
30-12-2006, 14:14
.....

harmony
30-12-2006, 15:14
Ingen fare, Taien. Det går nok fint. Få i deg bra med drikke du, så ordner det seg nok. :klemmer:

Taien
30-12-2006, 20:13
Takk søte jenter!!! :klemme:

Det går bedre allerede!! Jeg mitt nek glemte jo å kjøpe blåbærsaft når jeg var ute å handlet..:stønn: Men det ser ut som om det er på vei vekk nå. Har ikke sprunget på do på flere timer :humre:

....men så har jeg heller ikke spist noe særlig da...:rødme: Nå skal vi snart spise en hjemmelaget pannerett..så vi får se om den går vel igjennom systemet. :knegg:

Tusen takk for at dere bryr dere!!! :klemmer:

Polyanna
31-12-2006, 00:34
Jeg har hatt masse diaremage de første månedene av alle mine tre svangerskap. Og et skikkelig anfall av omgangssyke de to første gangene. Og det har gått fint. Barnet får det det skal ha nesten uansett. Så det er bare deg det går ut over. :)

God bedring!

Lille Oliven
31-12-2006, 15:24
Jeg har også vært plaget av diare og magesmerter i dette svangerskapet. Det er nok bare noen som har det sånn. Så lenge du får i deg nok væske og det ikke tar helt av så ville jeg ikke bekymre meg. Men ubehagelig er det jo..

:klem: