Vis full versjon : Forsvunne symptomer, kan det likevel gå bra?
Jeg er redd dette går galt igjen.
Jeg er i dag 5+0, men kjenner ingen symptomer lenger.
Puppene som har vært ømme og lett "sprengte", har gått ned igjen de to siste dagene og er ikke veldig ømme lenger. Murring og stikking i magen kjenner jeg ikke noe til siden i går på dagen. En liten anelse murring av og til kanskje.
Kvalmen har gradvis blitt svakere de to siste dagene. Nå har jeg bare en antydning.
Sitter med en følelse av at det er en begynnende ma, og er redd.
Tok en cb når jeg sto opp og den var selvøflgelig sterk og fin. Det tar jo tid før hcg forsvinner ut av kroppen, og er det en ma går det vel ikke ned heller før etter et evnt inngrep.
Er det noen flere der ute som har opplevd det samme for et par dager eller så, og at det likevel har gått bra til slutt?
At symptomene bare har tatt en liten pause?
Klamrer meg til et halmstrå her nå...som jeg kanskje egentlig ikke tror så mye på, men likevel.
Det skal sies at jeg forrige gang hadde symptomer så og si hele tiden, men at kvalme og ømme/stikkende pupper ble litt mindre uttalt et par uker før ma ble påvist.
Ma ble oppdaget i uke 11 og gyn mener spiren ble ca 7-8 uker.
Nå har jeg i mellomtiden funnet tråden til Linka2006, som beroliger meg noe, men det føles helt mereklig å miste alle symptomer på denne måten.
Noen flere med erfaringer?
Tidl. bruker
06-01-2007, 11:35
Slik er det for meg hele tiden! Noen dager har jeg nesten ingen symptomer, andre dager ganske mye. Det eneste symptomet som er vedvarende er at jeg er trøtt, trøtt, trøtt og blir fortere sliten enn vanlig. Kvalmen, stikking i brystene osv kommer og går.....
Hadde det sånn med førstemann. Men ikke denne gangen. Skal sies at det mest sannsynlig er jente denne gangen og at svangerskapene ikke har vært like i det hele tatt.
Du er ikke den eneste som har opplevd dette. Har lest om det mange ganger før :klemme: Vil tro at alt er som det skal.
Da jeg hadde min SA etter 5+2 ble grav.testen negativ samme dag... Og symptomer kan komme og gå, jeg tror neppe det er uvanlig at man har mindre sympt en dag og mer en annen:vetikke:
at du fortsatt kjenner murringer er jo også bra!
uansett så krysser jeg alt for deg nå!!!!!!!!!!!!!!!
Tusen takk for positive tilbakemeldinger jenter! :klemme:
Det hjelper litt i hvertfall.
Jeg visste jo at jeg ville få noen overdimensjonerte reaksjoner etter forrige gangs feilskjær, men når den første nå kom, så greier jeg ikke helt å motverge det, men kjenner jeg blir helt lammet av skrekk.
Men skal prøve å tenke positivt nå, og slappe av. Det hjelper jo ikke å sitte som en nervebunt heller... :meditere:
linka2006
06-01-2007, 15:03
Hei på deg, Cholita.
Håper alt går bra med deg og spiren!
Tror det er helt normalt det du opplever nå, både mangelen på symptomer, og skrekken som overmanner deg. Men prøv å slapp av du...i allefall et godt tegn at du ikke har smerter eller blødninger.
Det går nok forhåpentligvis bra, skal du se. Krysser fingrene for deg jeg :comfort:
Bare gi deg en :klemme: jeg !!
Lykke til!! :kryss:
Det skal gå bra !!
Tidl. bruker
06-01-2007, 15:21
Da jeg var gravid med Storesøster, hadde jeg INGEN symptomer før jeg en dag kjente spark. Og det svangerskapet gikk jo veldig fint... :)
Lykke til! :)
Sist gikk det veldig opp og ned..ene dagen full av symptomer,andre dagen helt borte...men det er nok veldig vanlig :)
denne gangen derimot har det vært slik som du hadde det først..symptomer hele tiden!
lykke til!alt er nok helt fint ;)
Hei,
jeg opplever akkurat det samme! Er 8 + 2, og puppene er som vanlig nå etter å ha vært sprengte siden starten. Er også veldig urolig, tenkte å prøve å få en tidligere legetime (har om to uker) og spørre om de kan høre etter hjertelyd..vet ikke hvor tidlig du kan gjøre det, men det er jo dessverre det eneste vi kan gjøre..krysser fingrene for både deg og meg!:klemme: :klemme: :klemme: :klemme:
Jeg er redd dette går galt igjen.
Jeg er i dag 5+0, men kjenner ingen symptomer lenger.
Puppene som har vært ømme og lett "sprengte", har gått ned igjen de to siste dagene og er ikke veldig ømme lenger. Murring og stikking i magen kjenner jeg ikke noe til siden i går på dagen. En liten anelse murring av og til kanskje.
Kvalmen har gradvis blitt svakere de to siste dagene. Nå har jeg bare en antydning.
Sitter med en følelse av at det er en begynnende ma, og er redd.
Tok en cb når jeg sto opp og den var selvøflgelig sterk og fin. Det tar jo tid før hcg forsvinner ut av kroppen, og er det en ma går det vel ikke ned heller før etter et evnt inngrep.
Er det noen flere der ute som har opplevd det samme for et par dager eller så, og at det likevel har gått bra til slutt?
At symptomene bare har tatt en liten pause?
Klamrer meg til et halmstrå her nå...som jeg kanskje egentlig ikke tror så mye på, men likevel.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.