Vis full versjon : Så at på den
nedtellingen som er inne på sidene til barnimagen så er det bare 40 dager til termin-dagen min, så om 10 dager kan jeg begynne å skrive T-30, da nærmer det seg liksom enda litt mere når man begynner å telle dager istedet for uker.
God helg alle sammen, jeg håper hvertfall på at gråværet fortsetter, det er jo så deilig og slippe den trykkendes varmen.
Klemmer fra BigMama T-40 :latter:
Verdande
30-08-2002, 20:38
Synes det er litt morsomt å skrive T- allerede jeg,..... Men snart så er det alvor.
Rart å tenke på at det ikke er lenge til oktoberbarna blir født, endel kommer vel ut som septemberbarn også. Lurer på hvem som kommer først i mål.... (ser bort fra den lille som ble født tre mnd før termin, det er liksom ikke noe mål) Håper bare de holder seg inne i magen til de er mest mulig ferdige!
God helg til deg også....
Klem fra Verdande T- 39!
*jupp, jupp*, sier nå jeg.
T - , ja eller i Happii sitt tilfelle K- ... For min del er det T-49 *hehe*
Leeeenge igjen!!
klem popsan
Jeg gikk også og tenkte for litt siden at: Herregud, det er jo lenge til babyen kommer og når folk sa til meg at: det går så fort at før du vet ordet av det så er babyen her og da svarte jeg med at, nei jeg synes det er kjempelenge til og tiden går så sakte. Nå er det plutselig 5uker og 2 dager til termin og tiden går mye fortere enn jeg hadde regnet med og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal rekke alt jeg har planer om å gjøre før babyen kommer, så det at det er såååå lenge igjen til fødsel kan endre seg før du aner. :birth:
Lykke til ;)
Klemmer fra BigMama 34+5:cool:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.