PDA

Vis full versjon : Hjelp! Overoppheting

Elisemoren
09-01-2007, 19:28
Jeg er på jobb og jeg er sååååå varm.. Føler jeg har feber, men jeg har ikke det. Det er akkurat som om det kommer "varmebyer" over meg og jeg kan kjenne jeg blir varm i kroppen og litt svimmel.. Overoppheting har jeg jo hørt at ikke er så ideelt, men hva med dette?
Det er ikke så varmt her i butikken, helt passelig, og jeg går med t-skjorte.
Også har jeg så fryktelig vondt i magen i dag, men det er nok bare mageknip.. plagsomt allikavel:gaah:
Kjenner dere igjen noe lignende symptomer, varmebølger og svimmelhet(ørhet) i kroppen???

harmony
09-01-2007, 19:45
Dette er nok ikke overoppheting, men heller gode gammeldagse "hetebølger". Pga hormonendring i svangerskapet er det helt normalt at man bli/føler seg mye varmere enn i "ugravid" tilstand.

Jeg er en skikkelig frysepinne til vanlig, men i nå som jeg er gravid er jeg kjempevarm støtt og stadig. Greit for en gangs skyld å slippe å fryse på beina hele vinteren. :kidoki:

Elisemoren
09-01-2007, 20:27
Aha, kjekt å høre ;)
Hadde ikke noe lignende med forrigemann så da må man jo lure litt :)
Kanskje det blir en jente denne gang da :)
Det får jeg vente å se til i morgen, for da skal jeg på UL endelig!!!:jippi: :jippi: :jippi: :jippi:

Izabella
09-01-2007, 20:49
Det er vel meninga og fullstendig normalt at kroppen skal oppføre seg litt !"merkelig" når man er gravid. Til vanlig er jeg veldig varm, men etter jeg ble gravid så blir jeg liksom aldri varm lenger. :vetikke: Men alt unormalt er vel normalt...;)