PDA

Vis full versjon : Hurra!!

Frida1
10-08-2002, 21:31
Så fint med nye sider da dere! Men ble litt overrasket over at jeg er den første med innlegg her i septemberklubben??

I dag kan jeg endelig feire at jeg er 36+0!! Med termin 8.september har jeg kommet fram til at jeg dermed kan skrive
T-29! Stemmer det, ikke sant?

Tror jeg har alt klart til babyen, og i går redde jeg like godt opp senga også:) Så nå står den der med engelsk blonde, himmel og en spilledåse med fasong som en måne, og bare venter på besøk.... Babytøyet er vasket og brettet pent og lagt i kommoden. I løpet av neste uke har jeg tenkt å pakke sykehusbagen også.

Må innrømme at det er et skår i gleden..... På mandag skal jeg på sykehuset for å ta en sånn glukosebelastningstest siden legen mistenker at jeg har svangerskapsdiabetes:( Håper inderlig han tar feil... Må jo avstå fra all frukt og saftis som jeg er så avhengig av i denne varmen:( Enda godt det ikke er så lenge igjen.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen og kyss fingrene for at testen blir negativ for meg på mandag!

Klem Frida T-29
:baby:

Snoopygirl
11-08-2002, 04:13
Hei frida:)

dette ble bra ikke sant?:)

det stemmer nok at du er T-29 ja:) jeg har termin 9 og er T-30:)
Hurra for meg:klapp:
nå kan nedtellingen virkelig begynne:D

Håper for din skyld at du ikke har svangerskapsdiabetes:uff:
Ønsker deg lykke til med det da:uff:

Snoopy:)

Robyn
11-08-2002, 16:11
Hei Frida!

Gratulerer med 36+0! :klapp: :klapp:

Så godt å endelig være klar til nurket kommer. Det er heldigvis vi også, så nå kan vi ta alt med knusende ro. :)

Og heldige du som var førstemann ut på de nye sidene.
Må si jeg er litt forvirret enda, så jeg håper dette havner på rett sted. :p

:findag:

Klem fra Robyn, 35+0

Mormona
12-08-2002, 01:44
Hei, Frida :)

Gratulerer så mye med 36+0 uker!!

Jeg ville så gjerne skrevet det uthevet og i flotte farger, men er visst ikke blitt så avansert at jeg skjønner det riktig ennå...:???:

Du har virkelig gjort ting klart til den lille nå, skjønner jeg....her også står vuggen klar på soverommet vårt. Sprinkelsengen er redd opp på babyrommet med hvit nydelig himmel og hvitt sengetøy og søt uro over sengen. Små bamser som sitter på måner og stjerner som går rundt mens den spiller musikk.....det er jo bare sååååå søtt det hele :leiseg: :leiseg:

Lykke til med glukosebelastningen i morgen...håper det går bra og at du ikke har fått svangerskapsdiabetes. Men dersom du skulle ha fått det, så tar vi det på strak arm som den utfordringen og prøvelsen det er :kidoki:

ha en fin kveld og en god natt.

klem fra Mormona T-21

Miro
12-08-2002, 13:09
Frida:vink:

T-28 tror jeg blir riktig. Hvis du er 36 uker så er det jo 7x4 uker igjen, altså T-28:klapp: I dag er du jo enda mindre:)

Det går helt sikkert bra på mandag:kidoki:

:findag: Videre, og en fin uke:)

Klem fra Miro T-20