metsa1
30-08-2002, 20:27
Var hos jordmor idag og fikk en ekstra ultralyd pga intense smerter ved navlen. HUn kunne ikke forklare smertene, annet enn at det kanskje var et "innvendig gnagsår" pga av sparking. Snakket også om blindtarm, men hun trodde nå ikke det! Har hatt dette i 3 dager nå. Noen som vet hvor langt opp blindtarmen ligger nå mot slutten av svangerskapet? Eller vet dere om noen sider med tegning av hvordan vi ser ut innvendig nå? :) Blir litt bekymret når jeg ikke vet hva det er...
Ble plutselig veldig svimmel etter å ha ligget på ryggen i noen minutter og hørte snart bare jordmora i en tåkedis langt borte...Heldigvis visste jeg at dette var vanlig hvis man ligger for lenge på ryggen så jeg ble ikke redd, men direkte behagelig var det jo ikke da! HUn forklarte det hele med blodtrykksfall da fosteret presser på noen vener.
Merker dette om natta også hvis jeg legger meg på ryggen ei stund. Hva med dere kan dere ligge på ryggen uten ubehag?
Nå er det jammen bare 6-7 uker igjen jo!!!
Metsa med termin 16.oktober
Ble plutselig veldig svimmel etter å ha ligget på ryggen i noen minutter og hørte snart bare jordmora i en tåkedis langt borte...Heldigvis visste jeg at dette var vanlig hvis man ligger for lenge på ryggen så jeg ble ikke redd, men direkte behagelig var det jo ikke da! HUn forklarte det hele med blodtrykksfall da fosteret presser på noen vener.
Merker dette om natta også hvis jeg legger meg på ryggen ei stund. Hva med dere kan dere ligge på ryggen uten ubehag?
Nå er det jammen bare 6-7 uker igjen jo!!!
Metsa med termin 16.oktober