PDA

Vis full versjon : smerter/ubehag i 'magen'...

Taien
12-01-2007, 00:36
Heisann!

Jeg lurer på noe jeg..og kansje dere som er kommet litt lengre..evnt har vært gravide før kan svare?

Jeg har i dag hatt noen mens-lignende smerter lengst nede i magen...(nesten over i bekken..) og det murrer litt 'rundt' til korsryggen.. de kommer som tak, og er ganske ubehagelige. (ikke så vondt at jeg trenger smertestillende...derfor har jeg problemer med å kalle det menssmerter..For jeg er da vant med å ha så vondt at jeg ikke kan bevege meg!)

Det føles litt 'stramt' på en måte...

Jeg vet at jeg forklarer meg krøkkete nå. Jeg vet bare ikke en bedre måte å si det på. :sparke:

Det jeg lurer på er om det kan være utviding av livmorsområdet jeg kjenner?? For jeg føler ikke at det er noe 'galt'...Jeg blør ikke mer enn tidligere heller så jeg regner med at det er ufarlig :kryss:

Har dere noen gode gjettinger på dette??? Tusen takk på forhånd for svar!

Taien
12-01-2007, 22:06
Jeg dytter litt igjen....

Ingen som har synspunkter her? :sparke:

*babysyk
12-01-2007, 22:09
Hadde også mensmurringer vil jeg kalle det spesielt tidlig i svangerskapet. Det er helt normalt, livmora som strekker på seg for å gi plass til lillefrø :snill: Dette avtok litt for meg mellom uke 15 og 20 engang, husker ikke helt.

-bille
12-01-2007, 22:10
Hei Taien:klem:.

Jeg synes det høres ut som ligamentsmerter, eller smerter tilknyttet utviding av livmoren, som du skriver. Det er veldig vanlig å ha mensmurringer de første ukene, som følge av dette. Håper dette kanskje var til litt hjelp:snill:. Lykke til videre.

Taien
12-01-2007, 22:14
Tusen takk jenter!! :blomst:

Det er jo det jeg regner med selv også...men jaggu gjør det litt vondt ja. Trodde ikke jeg skulle merke så mye av det.. :humre: Boy was I wrong!!!

:glis: