PDA

Vis full versjon : mensmurring i uke 33??? huff...

-Marlene-
30-08-2002, 22:05
Hei alle sammen. Jeg vet dere ikke er leger, og vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette her. For å bli betrygget? Har kommet med lignende spm om dette, men i dag er det anderledes, og jeg lurer på hva dere hadde gjort...

Jeg har mensmurringer i magen i dag, veldig ubehagelig syns jeg.. ikke KJEMPE vondt men alikevel... er svimmel og ikke i form. (det kan jo komme av at jeg ikke sover en hel natt, og får oppstykka søvn) Har ikke spist noe i dag heller for jeg er så kvalm.. Ungen er aktiv og der er det ikke noe galt...

Videre så kommer disse murringene hele tiden, ikke sånn at man kan ta tiden på de.. og magen blir heller ikke hard. Det er som om livmora mi er sliten (teit sammenligning kanskje men) verker i korsryggen, og i hoftene på en måte.. Kan jo være bekkenløsning å? Hmmm.. har ikke lyst å dra til lege heller, er jo livredd gu og har klart å snike meg unna det tils nå.. har hatt mye mage vondt...

skal nå til ei venninne og sutre litt der.. håper noen har svart meg når jeg kommer hjem i kveld. Vet jo at dere ikke er leger som sakt, men jeg orker ikke å dra til noen lege heller...

tenkte at det kunne være kynnere som dere andre har, men magen blir jo ikke hard? tror ikke jeg har hatt kynnere jeg...

Hilsen en sliten -marlene- 33+1

Amasone
31-08-2002, 01:28
......og strekker på seg. Det er ikke det du kjenner da? Kan være bekkenløsningssmerter, hvis de kjennes best ned mot lyskeområdet....:stakar:

Karius
31-08-2002, 20:21
Jeg er 33 uker akkurat i dag og de smertene du beskriver har jeg også, de betegner seg som "menssmerter" og ligger som et belte under magen og rundt bak i korsryggen.
babyen min driver å stanger med hodet ned i bekkenet og jeg tror nok den prøver å bore seg nedover:) (på vei mot å feste seg)

Men som Amazone skriver, allt strekker seg enda nedi magen vår. Jeg har bekkenløsning , men det føles ikke på samme måte.

(nå nærmer det seg;):birth: )

:findag:

Vimsen
31-08-2002, 20:27
Tror ikke det du opplever er normalt men jeg ville ha ringt lege eller føden for å bli beroliget

:klem:
Vimen T-3