Vis full versjon : Dotter i ørene
Er det noen av dere som av og til får dotter i ørene under svangerskap? Jeg fikk det først i 14. uke, så merket jeg ikke noe til det på lenge (kanskje av og til, men i alle fall ikke ofte). Nå er jeg i 36. uke og det er veldig plagsomt! Det kommer og går av seg selv, og det virker ikke som om jeg kan gjøre noe fra eller til. Men nå har jeg hatt det nesten konstant i hele dag!
???
witchfrk
01-02-2007, 21:19
Jeg har slitt med kraftige dotter i ørene under svangerskapet ja!! Nå har jeg vært fri for plagene lenge heldigvis, men en periode var det helt forferdelig! Tror det har med at slimhinnene i kroppen jobber litt overtid under graviditeten for jeg har også hatt mye mer snørr i nesen enn vanlig. Jeg har dessverre ikke funnet noe som kan hjelpe.. :vetikke:
Sabrina82
02-02-2007, 16:09
Jeg har dotter i ørene hver dag flere ganger til dagen... Men klarer heldigvis "snufse og svelge" de bort...
Jeg har veldig mye dotter i ørene. Sliter med det på de merkeligste tidspunkt. Alltid hvis jeg kommer inn i et kjøpesenter, for eksempel. Men også ellers. Jeg sliter ikke med nesen, kun ørene. Er det noen som har andre forklaringer enn slimhinneproblematikk? Opplever ikke dottene som et bihuleproblem, så jeg tror ikke det er slimhinnerelatert... Men jeg tar kanskje feil?
Jeg får det garantert ved stress. Aldri hjemme i egen stue...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.