PDA

Vis full versjon : Bare Ett Spørsmål...

Huskestua
12-08-2002, 17:32
Må jeg, nødt til , fordi jeg har to gutter fra før, nødt til å ønske meg ei jente denne gangen???
:???:
Jeg bare spør jeg, det er helt utrolig hva folk kan få seg tilå si å mene om andres svangerskap og gravide mager.

Mulig jeg er meeeget hormonell om dagen, men jeg blir faktisk både såret , lei meg og sint:sint: , når folk må kommentere at jeg vel ønsker meg ei jente nå, jeg som har to gutter.

Jeg ønsker meg ett barn til jeg, det spiller ingen rolle for meg hvilket kjønn det har, jeg ønsker meg ett produkt til av min fantastiske mann og meg selv, har fått to flott produkter med han før jeg, og vet at dette kommer til å bli ett like fantastisk ett, uansett hvilket kjønn de har.

Sannt og si så skremmer det meg litt at det faktisk kan være en jente som bor inni her. Jeg er liksom så god på dette med de guttene, nå eter 8 års praksis, men..... vi tar det vi får og er lykkelige uansett.

men jeg vil ikke ha det på meg at jeg blir skuffet hvis dette er gutt nummer tre som kommer om noe dager. Jeg blir glad bare han er frisk jeg. Det er det viktigste.

så får vi smøre oss med tolmodighet noen dager til og bare håpe at fødselen er overstått snart. Som dere vet venter jeg fælt nå.

hei så lenge!!:findag:

Hege72
15-08-2002, 18:57
Jeg har det nesten på samme måte!

I min familie er det bare født jenter... Og de driver da selvsagt og maser om at det MÅ bli en gutt denne gangen!

I samboeren min sin familie er det bare gutter.. Dermed vil de VELDIG gjerne ha en jente!

Det viktigste er vel at det blir ett friskt barn!!!

Jeg har jente fra tidligere forhold, og tanken på å få gutt skremmer meg.. Føler at det er så mye lettere med jente siden jeg er det selv... Samtidig hadde det vært spennede å fått en gutt også...

Jordmoren på UL sa at det så ut som jente denne gangen også...
Og da jeg fortalte det til familien min, ble de liksom litt skuffet. "Og vi som ønsket oss gutt"

Vi får bare lukke ørene for sånne ting! Og tenke at vi skal være glade bare vi får ett friskt barn!

Klem Hege T-3

Karius
15-08-2002, 19:13
At det går an altså!!
De fleste sier til meg også at jeg nok ønsker meg en jente denne gangen siden jeg har en gutt fra før av.....
Saken er den at hverken nå eller sist gang så hadde jeg noe brennende ønske om å få hverken det ene eller det andre kjønnet!
Det som kommer det kommer, lite vi får gjort med det da!
Antaglig er det ei lita tulle i magen min, men om det kommer en gutt er jo han like velkommen som en evt jente skulle være da.

Besteforeldrene er værst.... når de fikk vite at jeg var gravid igjen så skrek de over seg at nå måtte vi komme med den etterlengtetde jenta !

jeg trodde selv det var gutt med en gang, nå er jeg usikker. Men 2 Ul'er kan kanskej ikke ta feil?
man blir unektelig ganske så provosert av slikt snakk:gal2:

Vi får bare holde hodet høyt hevet og nesa i sky, det er faktisk vi som går å bærer på dette lille mirakelet, så da kan de som har fått de barna de ønsker seg holde fred!

Et barn er vel like velkomment uansett kjønn er det ikke?

:findag: