Vis full versjon : Magesmerter
I natt fikk jeg skikkelige magesmerter, nesten som luftsmerter og rier på samme gang. Men rier var det ikke, for det var ingen sammentrekninger.
Hadde vi bodd nært sykehuset hadde jeg kanskje ville ringt føden iom at jeg er tvillinggravid og slikt, men..
Her i byen er kun en JM, og siden det var helg og natt så bestemte jeg meg for å la være, og det gikk jo over tilslutt.
Men jeg skjønner ikke helt hva det kan ha vært.
Kan en av de små har ligget på nerver og slikt?
Først satt det nede i magen til venstre, så flytta det seg opp på høyre siden, rett nedenfor ribbena.
Det kan ha vært en av babyene som sparket borti tarmene dine eller noe... Jeg har også opplevd det... Skikkelig vondt. Vonde luftsmerter, men det går over... Så det er nok ikke noe galt... men er du bekymret kan du jo ringe jordmor å høre med henne.
kan ha vært tarm krampe, leger beskriver de smertene nesten som verre enn rier.
Jeg ahr tarm kramper og det eneste som skal hjelpe på de smertene med smertestillende er valium. De smertene går over etter en liten stund.
Det kjennes ut som om noe skal eksplodere inni deg.
hmm... det var ikke værre enn rier, men annerledes..
Har hatt ubehag i magen hele dagen nå, noen andre som har en formening?
Har hatt ubehag i magen hele dagen nå, noen andre som har en formening?
Vil tipse deg om at du kan ha UVI.
Jeg har det nå, eneste symptom jeg hadde var magevondt, ingenting utenom det, og det viste seg at jeg har en kraftig UVI.....
Så dersom du har muligheten kan du jo få sjekket en urinprøve.
God bedring :comfort:
Ja, kan jo alltids levere en prøve på mandag, eller dra opp på jobb å ta en stix selv i morgen. Aldri hatt UVI før, så aner ikke egentlig hvordan det kjennes ut..
mandagsmorrablues
21-01-2007, 19:04
Ja, kan jo alltids levere en prøve på mandag, eller dra opp på jobb å ta en stix selv i morgen. Aldri hatt UVI før, så aner ikke egentlig hvordan det kjennes ut..
Hva er UVI`?
UVI er forkortelse for urinveisinfeksjon :jupp:
mandagsmorrablues
21-01-2007, 19:29
UVI er forkortelse for urinveisinfeksjon :jupp:
Takk! Skjønner - er ikke helt inne i alle forkortelsene her på SM jeg.
Har vært hos JM nå, og det er ikke UVI.
Har vært hos JM nå, og det er ikke UVI.
Hadde jordmor noen forklaring på hva det kunne være?
UVI haded jo sliksett vært en god forklaring, men godt du ikke har det :klemmer:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.