PDA

Vis full versjon : Helt ærlig.

leiidag
20-01-2007, 20:37
Hei jenter.

Jeg vil be dere være brutalt ærlige mot meg.

Jeg er i dag 11 dpo,jeg testet i går negativt med billigstrips og i dag på dagurin meget svakt positiv på CB,og da mener jeg så svakt at det nesten er umulig å si om oppoverstreken er lyyysblå eller grå,men den er blå i kanten på venstre side.

Jeg har hatt mye murringer,det stikker en del til på høyre side omtrent der jeg vil tro eggstokken er,slettes ikke vondt,bare en lett stikking.
Puppene er annerledes ømme nå enn de tidligere prøvemånedene våre,de er tyngre på en måte,og jeg er faktisk litt småkvalm innimellom.
Har vært skikkelig deppa de siste dagene og tenkt at jeg nok aldri klarer å bli gravid igjen.Og jeg trodde ærlig talt at en CB ville gitt et tydelig resultat i dag 11 dpo selv om det var dagurin.Alikevel håper jeg som det neket jeg er.

Jeg vet jo at det er umulig å si noe sikkert om dere ikke er synske,men hva tror dere da,er det håp i hengende snøre?

Uregistrert
20-01-2007, 21:03
Det er helt klart håp. Mer enn det også, dersom cb'en var på dagurin. Test med cb på god konsentrert morgenurin neste gang du! Når er IKM forresten?

leiidag
20-01-2007, 21:26
Det er helt klart håp. Mer enn det også, dersom cb'en var på dagurin. Test med cb på god konsentrert morgenurin neste gang du! Når er IKM forresten?

I dag eller i morgen.

leiidag
21-01-2007, 12:54
Har ennå ikke fått tantebesøk.

Elise_
21-01-2007, 12:57
CB er absolutt ikke av de mest sensitive testene.

Test igjen i morgen tidlig med morgenurin med en hvilken som helst test.

leiidag
21-01-2007, 13:05
Jeg ut og kjøpe test i morgen,jeg hadde bare den.

Kan jeg spare på morgenurinen til jeg har fått vært på apoteket?

leiidag
21-01-2007, 13:06
Jeg ut og kjøpe test i morgen,jeg hadde bare den.

Kan jeg spare på morgenurinen til jeg har fått vært på apoteket?
Må det da i så tilfelle stå i kjøleskap,eller kan det stå fremme?

harmony
21-01-2007, 13:08
Sett den i kjøleskapet du. :lykketil:

Sesilja
21-01-2007, 18:39
CB er ikke så sensitiv som de reklamerer for. Jeg testet negativ 11. dpo. Testet svak positiv dagen etter, og klar positiv 14 dpo. Jeg krysser fingrene for deg:snill:

Uregistrert
22-01-2007, 10:39
Jeg testet negativ med billigstrips dagen før IKM. 4 dager etter IKM tok jeg test fra billigstrips og fra clearblue. Jeg var overrasket hvor svak testen fra clearblue var, men gravid var jeg:) Jeg hadde også forferdelig med murringer.

Lykke til!

leiidag
22-01-2007, 15:34
Hei igjen.

Jeg glemte å ta vare på morgenurin i dag,var så trøtt.Jeg har heller ikke kjøpt ny test enda.Men nå som jeg er over IKM burde det vel gi utslag uansett
om jeg tester til kvelden kanskje.Men det er vel like greit å vente til i morgen tidlig med testing,jeg blir jo ikke noe mindre gravid,hvis jeg i det hele tatt er det,om jeg venter en dag til med å teste,i morgen er jeg jo 2-3 dager over IKM.Jeg er faktisk litt stolt av meg selv som har klart å vente for en gangs skyld.

Har så lyst til å se en knallpositiv test nå!

Takk til alle som har svart meg:)

Sesilja
22-01-2007, 22:57
Lykke til masse! Så spennende:snill:! Vil du oppdatere oss:snill:?

leiidag
23-01-2007, 08:45
Nå er det virkelig spennende ja.

Jeg har enda ikke fått TR på besøk,jeg kommer nok til å teste iløpet av
dagen,men det føles helt fjernt om dette skulle stemme da,tenk om jeg endelig er gravid,helt uvirkelig.Klarer ikke tro det.

Skal oppdatere dere jeg.

klem

leiidag
23-01-2007, 13:32
NIX!!no baby :(

betters
23-01-2007, 13:44
:comfort:

Sesilja
23-01-2007, 22:17
NIX!!no baby :(

Du har ikke fått tante enda vel? Da kan du jo teste om 2-3 dager på nytt. Det kan jo hende at befruktningen skjedde senere enn du trodde:snill:

leiidag
24-01-2007, 20:13
Du har ikke fått tante enda vel? Da kan du jo teste om 2-3 dager på nytt. Det kan jo hende at befruktningen skjedde senere enn du trodde:snill:

Jo fått tantebesøk,kom hjem og skulle teste,gikk på do og møtte tante,
hadde tatt folie av testen og greier,så den gikk rett i søpla.

Sesilja
24-01-2007, 20:37
Håper at det klaffer neste gang. Ikke gi opp:klem:.