PDA

Vis full versjon : 12 uker i morgen

Taurus
10-02-2003, 11:47
I morgen er jeg altså 12 uker på vei (er "offline i morgen og onsdag, derfor skriver jeg det nå). Skal etter planen besøke svigers i kveld og fortelle at de skal bli bestisser til to :baby: :baby: på en gang, men gruer meg. Etter det er det offentlig. AAARRRGGHHHH Gruer meg til all oppmerksomheten {biter negler}. Vil ha litt ro rundt det hele, men når magen er så stor at jeg nå har vokst fra den siste buksen min, MÅ vi bare offentliggjøre det. Jeg MÅ ha mammabukse nå. Stålsetter meg mot negative reaksjoner på at det er to, men samtidig kan det jo være folk synes det bare er morsomt, hvem vet???

Blåklokke, du er vel rett rundt hjørnet selv til 12 uker, er du ikke??
Har du fortalt det enda???

Ønsk meg lykke til alle dere tvillingmammaer!!!!!

Mange smånervøse klemmer fra

Demeter
10-02-2003, 13:04
Husker selv godt den milepælen det var å runde 12 uker, og synes slettes ikke det er lenge siden. Du er kjempeflink som har klart å holde det hemmelig så lenge!! Selv var vi offentlig gravide fra dag 1 pga prøverørsforsøk, og det har i grunnen vært litt slitsomt.

Du skal se at svigers nok blir kjempeglade for tvillingnyheten. Mine ble faktisk litt snytt da vi fortalte at vi først skulle ha en, for de trodde automatisk man fikk to dersom det var prøverør. De ble derfor helt i 100 når de hørte at vi likevel ventet tvillinger (fikk vite dette i uke 9+0).

Ønsker deg lykke til, du er heldig som kan blotte magen din om sommeren....

Mange hilsener fra

Trude, 33+0 i dag, med 2 små gutter i magen - nå heter de Lars og Eirik

lazylionezze
10-02-2003, 14:36
Gratulerer med å komme ove den magiske grensen! Det blir sikkert kjempehyggelig å fortelle det. Mine foreldre ble ekstatiske over å skulle få to barnebarn på en gang :D Oppmerksomhet er det bare å venne seg til. Det blir en del av det som gravid. Særlig etterhvert når en blir større og større....

Håper du får et fint svangerskap og at du etterhvert vil trives med å være litt spesiell (som du jo tross alt er som får to på en gang). :findag:

Blåklokke
12-02-2003, 12:45
Herlig å endelig passere den magiske grensen! Magen min er ikke særlig stor, den kom rundt uke 8-9, men har ikke forandret seg synlig etter det. Har ingen problemer med å skjule den for omverdenen, men hva hjelper det når hele slekta vet det (prøverør) og alle på jobben visstnok har fått vite at jeg er sykmeldt pga. "naturlige omstendigheter"? Ettersom dette var 4. forsøk og vi har mistet i uke 10 tidligere, samt at jeg har hatt mange blødninger hittil, har slekta vært mye roligere og ikke tatt helt av denne gangen. Veldig deilig.

Sant å si har jeg ikke så mye i mot at hemmeligheten har gått i oppløsning lenger, heller. Har ventet så lenge på dette og er faktisk kjempestolt over å bære på disse to små, og på mystisk vis klarte jeg å fortelle at jeg var gravid til både frisør samt personalet i klesbutikk (kjøpte bukse m. strikk i livet) og skobutikk (!). Ikke likt meg i det hele tatt! (Fortalte ikke at det var tvillinger, da).

Lykke til med å slippe bomben, Taurus! Fortell oss hvordan det gikk, da!

Klem fra