Vis full versjon : Kjøleskapet røper deg!
May Lise
22-01-2007, 20:22
Hva har du i kjøleskapet ditt? Jeg kikket nettopp i mitt. For det første var det for lite frukt og grønt der inni, og for det andre så det ganske fantasiløst ut..
Frukt: 5 epler
Grønt: poteter, små rester av ei agurk og en paprika
pålegg: soft light smør, fårepølse, brunost, leverpostei, skinke,
jordbærsyltetøy, prim, sild, rekesalat, majones.
drikke: lettmelk, solo, cola, saft
digg: karamellpudding, sjokoladepudding, kremtopp, sjokoladetopping,
vaniljesaus (eh, det er sambo som har handlet altså...)
Middag/ingredienser: ei kjøttpølse, ketchup, et par Heinz sauser, wok-
saus, pesto, Thousand Island
Ellers: 2 jordbærjoghurt og TRAN
Klem ML
May Lise
22-01-2007, 20:59
Sambo kom akkurat hjem med druer, mandariner og eple juice... Godt det ikke kom flere usunne sauser og desserter, he,he....
hehe, morsomt. Og effektivt i forhold til å gi meg forferdelig dårlig samvittighet:rødme:...men det ligger nå noe små-sunne ting innimellom..
* skinkepålegg, hvitost, smøreoster,
peanøttsmør, blåbærsyltetøy, majones, kaviar,
røbeter
* fersk dill, salat, mais, tomater, paprika
* rester etter middag:fisk og ris
* oliven, kapers, pesto, woksaus, sennep og ketchup.....
* sitroner og sitronsaft
May Lise
25-01-2007, 20:56
Er det ingen andre som vil dele kjøleskapet sitt med meg? Kom igjen... Ikke bry dere om eventuell dårlig samvittighet. Dere ser alt det desserter jeg har i skapet....
Katty 68
25-01-2007, 21:04
[quote=May Lise]Er det ingen andre som vil dele kjøleskapet sitt med meg? Kom igjen... Ikke bry dere om eventuell dårlig samvittighet. Dere ser alt det desserter jeg har i skapet....
vel, litt forskjellig her også...:sparke: :flau: :Plystre:
Calamare
25-01-2007, 21:04
Gulost,Brunost,3 lettmelk, 2 bokser leverpostei.
8epler, 2 appelsiner, Tacosaus, prim, 6pac med jogurt
tyttebærsyltetøy, bringebær-jordbær syltetøy, 3pac med picknikk skinke
Lett rømme, slangeagurk, Italiensksalat.
Igrunn ganske kjedelig syns jeg...
Calamare
25-01-2007, 21:05
[quote=May Lise]Er det ingen andre som vil dele kjøleskapet sitt med meg? Kom igjen... Ikke bry dere om eventuell dårlig samvittighet. Dere ser alt det desserter jeg har i skapet....
vel, litt forskjellig her også...:sparke: :flau: :Plystre:
kom on... litt spennede og høre hva andre har da:snill:
Calamare
25-01-2007, 21:09
Gulost,Brunost,3 lettmelk, 2 bokser leverpostei.
8epler, 2 appelsiner, Tacosaus, prim, 6pac med jogurt
tyttebærsyltetøy, bringebær-jordbær syltetøy, 3pac med picknikk skinke
Lett rømme, slangeagurk, Italiensksalat.
Igrunn ganske kjedelig syns jeg...
Jeg har foresten kjølskap døra full av parfyme og film til fotoapparatet og så:rødme: :humre:
Hmm....
€ 3 l skummetmelk + 2 l lettmelk
€ 2 l appelsinjuice
€ 1 halv boks matfløte
€ jordbær-, bringebær- tyttebær- og blåbærsyltetøy + appelsinmarmelade
€ kokt skinke
€ leverpostei
€ 1 glass rødbeter (æsj!)
€ majones
€ 1 tube magerost med skinke
€ 1 tube ishavskaviar
€ 1 glass gjestekaviar
€ dansk salami
€ 1 innherredsost + 1 hvitost
€ 1 glass hapå
€ 2 stk Tine Kremost (urter + krydder)
€ 2 bokser smør
€ 1 kg margarin
€ 7 egg
€ 1 boks øl (til gubben)
€ ketsjup + sennep
€ 2 rødløk + 1 pose gulrøtter + 1 paprika + champignon + babymais + tomater + hvitløk
€ 4 stk wienerpølser
€ 14 små bokser youghurt
€ 1 l Biola
€ 1 flaske sanasol + 1 flaske jernmikstur + 1 flaske Cosylan + 1 flaske Eukalyptushonning
€ 1 flaske sitron
€ 1 film som jeg ikke aner hvilke bilder som er på...
€ 1 pose sviskekompott
€ 1 Tine Krem på flaske
:fnise: ...og jeg har et bittelite kjøleskap... Det er så fullt inni der at jeg nesten ikke finner frem!! Hahaha... :haha:
May Lise
30-01-2007, 06:40
Hmm....
:fnise: ...og jeg har et bittelite kjøleskap... Det er så fullt inni der at jeg nesten ikke finner frem!! Hahaha... :haha:
Det var nå litt spennende dette i hvert fall... Mitt kjøleskap er forholdsvis stort, men ganske tomt om dagene. Vi har det litt travelt og alt går på halv 8 for tiden. Alt som er igjen er pålegget, noe frukt og joghurt. har bl.a med at konfyren er frakoplet pga gulvlegging. Nå om dagen blir det da mye ferdigmat, men en får jo tak i gode varmretter på butikkene etter hvert.
Ser du har tre 3 fra før av forresten. Tenker du er spent denne gang (også). Vil du vite kjønn på UL? Jeg har 2 jenter fra før av, og ville gjerne vite, men de kunne ikke se... Ha en god dag. Klem ML
Calamare
30-01-2007, 09:17
Flere som vil fortelle om kjøleskapet sitt???:D
Ser du har tre 3 fra før av forresten. Tenker du er spent denne gang (også). Vil du vite kjønn på UL? Jeg har 2 jenter fra før av, og ville gjerne vite, men de kunne ikke se... Ha en god dag. Klem ML
Ja, vi har 3 fra før... De to eldste er mine, den lille er hans :) Vi håper virkelig de greier å se kjønnet. Hadde vært greit å vite, så jeg kan strikke i riktig farge!!! Hehe.. Og så er det greit å vite om den kan arve etter de andre, eller om alt må kjøpes inn på nytt... Må innrømme at det hadde vært kjekt med gutt denne gangen. Har jo 3 jenter fra før... Men det er helt ok med jente også. Arvemessig er det kjekt med jente, men jeg tror mannen min ville syns det var bra å få med noen å alliere seg med... Hehe..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.