PDA

Vis full versjon : Gravid og menssmerter?

Pling
23-01-2007, 22:25
Kan dere fortelle meg alt om tidlig graviditet og menssmerter??
Er så greit å høre andres erfaringer. Leser jo masse om det på sidene her inne at det er vanlig.
Satte tilbake 2 egg 11.01 (icsi), har nå fått helt klar pos. test:rabla:
Bekymrer meg bare for at jeg de to siste dagene har hatt en del menssmerter..Det river og sliter en del nede der. Er bare så redd for å miste igjen, da jeg hadde SA i september.:stønn:
Men vet vel egentlig at det er ingenting annet å gjøre enn å vente å se.
Men dagene går sent når en lurer så fœlt...

Klem Pling

Reppis
23-01-2007, 23:17
Gratulerer med spiren! :blomst: Måtte den klore seg fast denne gang!!!

Jeg hadde iallefall menssmerter den uka jeg venta mens, og ukene etter....

Ignorabimus
24-01-2007, 00:30
Håper den klorer seg fast!

Jeg har hatt veldig mye smerter, så ille at jeg har venta på at det kom ut liksom..men det har det ikke.

Harpe
24-01-2007, 08:13
Pling som du vet så opplever jeg også dette.
Men jeg tar det som et positivt tegn jeg da. At det jobbes og skjer ting i livmora og at spiren utvikler seg som den skal.
Men jeg har jo (bank i bordet) aldri opplevd å miste heller, så kanskje litt lettere å være positiv da...

Pling
24-01-2007, 13:45
Takk Harpe! Skal prøve å roe meg ned nå. Hcg-blodprøvesvaret mitt var 98, tatt i går 13 .dagen. Det er jo bra.

Klem Pling

Felixa
24-01-2007, 17:38
Gratulerer med positiv test!

Jeg var så sikker på at mensen skulle komme et par dager før test, men det gjorde den ikke nei. Og den følelsen fortsatte i et par/tre uker. Jeg hadde skikkelige menssmerter i mange uker. Etterhvert roet de seg ned og kom i perioder, men fortsatt ganske sterke til tider. Etter uke 17 ble de mer og mer borte og nå har jeg dem veldig sjelden og veldig milde.

Men jeg bekymret meg like mye hver gang de kom, hjalp lite at alle sa det var helt normalt. :kokko:

Pling
24-01-2007, 17:44
Tusen takk Felixa... Er jo betryggende å høre at andre har hatt det på samme måte. Håper det går bra!
Masse lykke til du!

Klem Pling