Vis full versjon : Jeg blør igjen....
Lavendel
30-08-2002, 23:41
Ja,nå blør jeg igjen :trist!: :leiseg: :uff: *Sukk* Jeg våknet opp i dag morges,og jeg var kjempe kvalm,kom meg så vidt inn på toalettet før jeg :spy: Jeg orket ikke å være oppe,så jeg gikk og la meg igjen,følte meg ikke så bra..Spiste et par salte kjeks,og sovnet med engang..Men jeg våknet fort igjen,av at jeg igjen måtte :spy: :( Det var kjedelig...Jeg gikk på toalettet,og som forrige gang (for noen dager siden) oppdaget jeg blod på papiret..Reagerte ikke så mye på det nå,vet jo at noen har blødninger i svangerskapet..Men etter en liten stund måtte jeg på toalettet igjen,og da var det ikke blod lenger..Men det var "brunaktig slim"..Trodde det skulle gå over,var ikke så mye,men nok til at jeg måtte finne frem truseinnleggene...Var på toalettet for litt siden,og nå blør jeg :leiseg: :leiseg: Og nå måtte jeg frem med bindene :uff: Hvordan skal dette ende egentlig?? Skal jeg miste lillegull nå??? :uff: :uff: :uff:
Skal ringe legen,men hva kan de gjøre?!?!?!? Uff...Dette er ekkelt...:( :( Er det noen som har blødd i et tidligere svangerskap,og trodd at nå var det over,men så har det gått bra likevel?!?!?!?
Lavendel
30-08-2002, 23:43
Glemte å si at jeg er 5+4 i dag....Hvis jeg får UL,kan de se hvordan det står til med lillegull da?? Eller må jeg vente,og komme igjen,eller??? Noen som vet....:uff:
Huff da, Lavendel:stakar:
Det er veldig MANGE som opplever blødninger i graviditeten uten at det går galt. Det er faktisk ganske vanlig!
Jeg har vært på ultralyd hver uke hele veien. Uke 5+3 så de kun en tom fostersekk, uke 6+3 så vi et foster på 3mm med hjerteaktivitet, og ikke før uke 7+3 så de at det var tvillinger.
Så får du ul nå så tidlig, så ikke regn med å se noe særlig. Men blør du mye, er det lurt alikevel å få deg en skikkelig sjekk hos gynekolog med ultrayd.
lykke til! Håper virkelig at alt går bra med dere.
Beate, 11+6
Hei Lavendel!
Hvordan går det med deg nå?
Tror det er mange som blør litt, men skjønner jo at det er skummelt!
:klem:
Lavendel
31-08-2002, 13:15
Førs av alt vil jeg si tusen takk for at dere svarte på dette :klapp:
Jeg var virkelig redd i går..Vil jo ikke miste lillegull....:uff: :hjerter:
Jeg ringte legen,og jeg skal dit på mandag (Da vil jeg være 6+0)..Legen prøvde å berolige meg med at det var mangen som hadde blødninger i svangerskapet (Vet jo det jeg også,men likevel..:uff: ) Han sa at det var bra at jeg ikke hadde noen smerter,og at blodet ikke "fosset"...Så han sa at det beste var å se det litt an over helgen,men begynte blodet å "fosse" eller jeg begynte å få smerter,da skulle jeg ringe med engang,og få komme inn til en sjekk :kidoki:
Sluttet å blø i går kveld,og har ikke blødd mer siden...Har ikke kommet ut noe "brunt slim" heller (Sorry detaljene..:uff: )
Fikk også beskjed om at jeg måtte ta det med ro,og ikke stresse osv....:uff:
Lurer på hva som vil skje på mandag..Lurer på om lillegull har det bra......
Siden jeg ikke har blødd mer,prøver jeg så godt jeg kan å være opptimistisk :D
For jeg vil ikke ut av april klubben på leeeeeeenge ennå :kidoki:
:findag:
Nei, du er kommet for å bli!:kidoki:
Dette går bra skal du se, Lavendel! :kidoki:
Men jeg skjønner godt at du er engstelig og synes det er skummelt! :(
Det må jo være et godt tegn at du ikke har noen smerter og at du nå har sluttet å blø, ikke sant! :kidoki:
:klem: til deg fra meg!
7+0
Camomilla
31-08-2002, 18:14
Dette går nok fint skal du se! Jeg har blødd både i forrige svangerskap og dette. I forrige svangerskap hadde jeg en mens-lignende blødning som varte i 5 dager - og fødte deretter en velskapt datter i uke 36.
Denne gangen har jeg, som deg vært framme med bindet én gang, og hatt sporblødninger nå og da. Jeg har vært til 2 UL'er for å sjekke at alt er normalt - og det er det!
Det er imidlertid vanskelig å se hjerteslag så tidlig, så du skal IKKE gi opp selv om ikke UL kan bekrefte noenting! Da vil du sannsynligvis få tilbud om UL en uke senere når alt er litt tydeligere.
Lykke, lykke til - jeg tenker på deg :stakar:
Klem fra Camomilla
Dette går bra, Lavendel :kidoki:!
Vi her i april-klubben er jo kommet for å bli!:D
Krysser armer og ben for deg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Ikke at det er noen trøst for deg, men jeg blør også. Ikke slik at det fosser men det har kommet blod med ujevne mellomrom siste uken. Var og fikk målt hcg hos legen på onsdag, verdiene da så veldig bra ut. Skal ta ny prøve og måle hcg i morgen. Er kjempespent og redd for at det er en ny spontanabort. Hadde en for to år siden og det var fælt. Var heldig og fikk en liten for vel et år siden så jeg vet det går an.
Ønsker deg lykke til og håper alt går bra for deg.
Jeg blør jeg også, for andre gang. Det er 3 1/2 uke siden sist.
Var hos legen og tok UL i dag morres. Alt er bra:klapp:
Det lille "egget" lå der å vinket til mammaen sin:D
Nesten så jeg måtte gråte en skvett:leiseg:
Legen fant ingen ting galt, så jeg var nok bare en av dem som hadde litt mens selvom jeg var gravid:uff:
Men da vet jeg jo hva jeg kan forvente meg.
Lykke til videre, Lavendel.
PS. På meg så de hjerteaktivitet i uke 5
Kos egget 9+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.