PDA

Vis full versjon : Februarklubben, here I come!!!

Tidl. bruker
30-08-2002, 23:45
Jeg var på UL i dag, og fikk fastlådd terminen til 04.02.03! :birth: Blir veldig spennende dette hær, har selv bursdag den 01.02 og broren min den 06.02 :)

UL var jo fantastisk, la der å så på skjermen, og en tåre, og en tåre til, trillet :leiseg: Så utrolig flott å se den lille babylusken, ENDELIG! :klapp: Og alt så ut til å være bare bra med den lille. Så utrolig at et lårben "bare" kan være 2,4 cm???.... sååå lite..... :???:

"Lillegutten" på 3 var med, han sjønte vel ikke stort, men fulgte nøye med hva damen gjorde med mammas mage :) Vet at det er en baby inne der. Han smører magen min med lothion av og til :) :)så søt gutt altså!! Pappan var også der selvfølgelig, kikket nøye på sjærmen, samtidig som han skulle oppholde 3 åringen... ikke lett å være pappa heller da... :)

Blir så spennede fremover nå, vurderer veldig å kjøpe større hus, men rekker vi alt det før jul??? hadde vært greit å kunne slappet av i jula.

Burde vel strengt tatt hatt større bil også, men skal man prioritere så er huset viktigere, har bare 2 soversom hær.....

Hmmm... mye å tenke på... men alt ordner seg til slutt, ikke sant ??

Hvordan går det med dere da jenter??

Hanne78
31-08-2002, 00:05
Så herlig,da!!!
Skal på UL neste mandag,gleder oss sånn!!!:D Denne gangen vil vi vite det også,det ville vi ikke forrige gang..Så har vi prøvd begge deler!!!
Har også en liten gutt(2 1/2),men tar ikke sjans på å ta ham med,er så aktiv,at det hadde blitt mer kav enn kos!! Han skjønner at mamma har baby i magen,går rundt og sier til alle at:"der mamman min,hon har baby i magen,eg og har baby i magen",sier han og slår seg på magen:p Så vittig,vet du!!!Dere vet ikke hva dere får,eller hva??
Klem Hanne 16+5

Allimac
31-08-2002, 00:17
Velkommen over!! :) Selv skal jeg/vi på UL på tirsdag, er spent som bare det!! :D

Eirill
31-08-2002, 00:19
Februar blir en spennende måned for mange i vår familie også, i tillegg til pappaen har ikke mindre enn 4 onkler og ei tante bursdag rundtomkring terminen! :)

Gratulerer med vel overstått UL! :klapp:

Tidl. bruker
31-08-2002, 11:52
Å ha bursdag i februar er helt toppers! Har selv bursdag 3.feb ;)
Artig at Gullklompen kommer i samme måned som jeg selv er født i!

Velkommen over hit skal du være!

Jenta mi på 5 år gleder seg masse til å bli storesøster, hun har lengtet etter småsøsken siden ble klar over at noen hadde det.
Glemmer aldri hvor hoppende glad hun ble da vi fortalte om spiren :elsker:

Vi òg har det trangt...kun 1 soverom. Men vi leier bare, og skal bite tenna sammen til vi er ferdige med utdannelsen. Dessuten har vi en utrolig utsikt, og er nærmeste naboen til Lillemors barnehage ;) Så det går nok greit kortsiktig sett :)

Klem fra Z 15+6

Tidl. bruker
01-09-2002, 01:32
Velkommen hit som fast medlem!:)

Sønnen min spiller musikk for babyen på gitar, og klemmer den gjennom magen min. Dessuten er han veldig oppmerksom på at babyen må få smake alt han spiser.

Jeg tror de skjønner en del, selv om jeg ikke tror de skjønnerhvor mye "plass" en baby tar, når den blir født.

Klemz

Velvet
01-09-2002, 16:17
Velkommen hit!
Selv har jeg mens-termin 10.feb, dagen etter at 1. man fyller 8 år. Blir spennende å se om han rekker å fylle 8 før han blir storebror :p