PDA

Vis full versjon : Rolig elelr aktiv baby i magen?Hvordan blir de utenfor

Malinmor
31-08-2002, 00:06
Heisann jenter!!

Tenkte å høre med dere om dere har gjort dere noen formening om en rolig baby blir rolig utenfor magen også, og om en aktiv baby blir "turbo" utenfor magen:???: :???:

Sebatsian var en aktiv "magebeboer" i 2001, så jeg trodde han kom til å bli veldig aktiv utenfor også, men han blei rolig og en drøm å ha med å gjøre:D Jenta jeg har i magen nå, er VIRKELIG aktiv og jeg tror at denne gangen så kommer "turbo jenta" til verden:p For her er det virkelig MYE aktivitet. Og de sier jo somregel at neste "mann" blir motsatt av den første m.m :uff:

Noen erfaringer med aktivitet utenfor magen, etter å ha vert aktiv inne i magen i flere mnd?:gal2: Eller er det noen som har forhåpninger til hvordan babyene blir i forhold til hva deres aktivitet i magen er nå?

Det blei etterlyst masse innlegg, derfor er det bare å vri hjernen og skrive ned allt, ikke sannt????;) ;) ;) ;) ;)

MayaM
31-08-2002, 04:01
Har ingen erfaring selv, men min mageboer er veldig aktiv. Og både jeg og den kommende far håper virkelig ikke at h*n vil være like akitv utenfor magen. For her er det turbo døgnet rundt, med små pauser inni mellom.

Så jeg også lurer litt på dette...

Så kom igjen dere som har litt erfaring!

Lille Persille
31-08-2002, 10:44
Jeg har hørt at det motsatte gjelder, at aktiv unge i magen blir stille unge utenfor og omvendt. Det kan nok være at jeg tror på dette fordi jeg har hatt så fryktelig mye aktivitet i magen, og håper jeg kan slippe å ha med meg en sprellemann rundt omkring.

Dette stemte ganske bra med mine 2 nieser, den første var stille i magen, og kom ut med kolikk. Senere blitt en veldig aktiv jente, ikke slitsom.

Nestemann sa kraftig fra i magen, og holdt seg mye for seg selv og brukte lenger tid før hun begynte å snakke ordentlig og sånn. Et rolig barn med bestemte meninger:D

Alt i alt, verdens beste nieser....

32+5 :findag:

K@trine
31-08-2002, 13:21
Jeg håper jo igrunn at det er omvendt, med at barn som er urolig inni magen blir rolige utenfor magen. Men hvis han stakkars babyen min skal hikke like mye på utsiden som han gjør inni magen så forstår jeg hvis han blir en sur liten krabat, for det er jo vanvittig irriterende å ha hikke så ofte.
Lykke til alle sammen, håper alle får snille barn :p
Klemmer fra BigMama 34+3;)

Puncky
31-08-2002, 13:58
Min er veldig aktiv også... Hikker masse gjør h*n også!

Jeg synes uansett det er bedre med unger som er aktive enn altfor rolige.... Både utenfor og inni magen...

Har ingen erfaringer selv, så det blir spennende å se!

Kos Puncky (35+1)

Stinemor
31-08-2002, 14:38
Følger bebisen opp aktiviteten i magen så er det den nye Ronaldo jeg bærer på!!! :klapp: Beina spreller i alle retninger og "tyter" ofte ut av magen på meg så det ser helt skummelt ut!! Det er nok en fotballspiller ja!

Jeg har hørt at undersøkelser viser en sammenheng mellom aktivitet i magen og ute, men det behøver jo absolutt ikke å stemme. Det har jeg selv sett eksempler på.

Håper det ikke stemmer i mitt tilfelle, ellers blir det lite søvn på meg!!

Stinemor.