PDA

Vis full versjon : For en snill pappa jeg har!!

Dimples
31-08-2002, 01:48
Ringte til mamma og pappa idag for å få litt trøst siden jeg satt hjemme alene og forkjølt. Etter å ha snakket med mamma en stund om litt av hvert (bl.a. barneutstyr) så hørte jeg pappa i bakgrunnen: "Jeg skal sponse barnevogn på dere jeg!" For en pappa! Snakket litt med han, og da hørte jeg mamma i bakgrunnen: "Jeg skal kjøpe madrassen til sprinkelsenga jeg!"
De er bare så snille! Da er det ikke stort vi trenger å kjøpe tror jeg. Bilsete har vi kjøpt, sprinkelseng har vi (den jeg hadde når jeg var lita) og dyner kjøpte mamma i forrige uke. Da mangler vi bare stellebord på lista av nødvendige ting!

FOR EN SNILL MAMMA OG PAPPA JEG HAR!!!

-dimples og spira 17+4

Tidl. bruker
31-08-2002, 11:14
Ja, det var supert gjort av dine foreldre!!! Kjempesnilt :)

Hos oss så var det besteforeldrene til Zafirmannen som sponsa vogn til Lillemor...og derfor vegrer vi oss litt mot å selge den når Gullklompen kommer. Men den er så stor (Simo kombi 96/97 mod.) og jeg tror vi rett og slett ikke får plass til den i Kadetten vår...:( Men vi har ikke fått prøvd det ut enda, den står hos svigerfar til oppbevaring. Så om det blir ny bil eller ny vogn...vi får se ;)
Men iallefall så ble jeg kjempeglad for at de ville engasjere seg på denne måten :)
Kjempekoslig!

Klem fra Z 15+6

Eirill
31-08-2002, 18:05
Det er kjekt med snille foreldre! :hjerter:

Vi fikk også vogn av min mamma da vi ventet førstedamen vår, det kom veldig kjekt med for oss som ikke akkurat svømmer i penger! ;)

Mens pappa levde enda fikk de sine to første barnebarn i løpet av 5 uker, så det gikk med noen kroner til barnevogner den perioden!

Mamma har kun ett vognkjøp igjen, men det ser ut som om lillebror venter enda en stund før han befolker verden!:)

God bedring!

Beate
31-08-2002, 23:03
Snill pappa, ja:)

Selv må vi nok klare oss selv, men vi handler alt brukt, så da sparer vi iallefall masse penger på det:)

Beate, 12+0