Vis full versjon : Bekkenløsning
HJEEEEELP jeg har fått bekkenløsning.
Trenger sårt tips om gode fysioterapeuter i Oslo
HASTER
klem
:leiseg:
Mitt beste tips er å få henvisning til en 'manuell terapaut', ikke en fysioterapaut. Manuelle terapauter har 3 års ekstra utdanning i rygg og bekken og kan derfor (antagelig) hjelpe deg mye bedre enn en fysioterapaut kan. Kjenner ikke til noen i Oslo, men det er en kjempeflink mann som driver på Nannestad.
Har fått anbefalt noen, men de ligger på helt feil kant av byen for meg, da må jeg gå i det vide og det brede for å komme dit, og med krykker er ikke det så lett...
Jeg snakket med en fysioterapeut på sv.sk.kurs i går, og hun sa at hun kunne anbefale
Fysioterapi A/S på Frogner
Fagerborg Fysioterapi
Tåsen Fysioterapi
-Jeg bor på den andre siden av byen, så jeg håper noen kan anbefale enten en god manuell terapeut / fysioterapeut i sentrum, eller rundt Nordstrand/Lambertseter området.!!
Jeg er også plaget med bekkenløsning og går i behandling hos en manuell terapeut hos "Hans og Olaf" ved Gamle Torggt Bad i Oslo. Jeg er veldig godt fornøyd og anbefaler de på det varmeste. Bare sørg for henvisning fra lege først der det står "bekkenløsning med gangvansker".
Hildur
Termin 010903
Begynner med og takke for svar.
Jeg valgte meg fagerborg fysikalske, siden det var de jeg brukte ved forige svangerskap og var veldig fornøyd da.
Jeg har allerede begynt med bassengtrening, og mamma mia så sliten jeg var når jeg kom hjem :blush: .
Men det føltes veldig godt og. så jeg er possitiv til at dette skal gå bra.
Er sykmeldt nå, og håper på aktiv sykmelding etterhvert, hvis ikke blir dette verdens lengst svangerskap *sukk*
Lykke til jenter
Klem fra Fomle :findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.