Vis full versjon : Dere som har hatt MA......
Nå må jeg bare spørre, blir snart koko. Bekymrer meg sånn, etter at 70% av kvalmen gikk over for 2 uker siden, altså i uke 9.
Forrige svangerskap var jeg kjempekvalm helt til uke 14-15, vips så var jeg fin.
Hadde dere avtagende svangerskapssymptomer før påvist MA?
Eller symptomer i det hele tatt?
:sukk:
PS. Skal på UL i morgen ettermiddag, prøver å forberede meg på begge utfall....
Tidl. bruker
07-02-2007, 22:38
Jeg har ikke opplevd MA, men ville bare si at med de to første opphørte plutselig kvalmen i uke 9-10 uten at det gikk galt. Lykke til i morgen! :klem:
Takk for det svaret jeg trengte.
Har jo faktisk lest at hos noen avtar kvalmen i uke 9. Og den er overhodet ikke helt borte her heller, brekker meg fortsatt innimellom, men er mye bedre.
Nå logger jeg av pc'n og slutter å pløye nettet etter alt om MA...
Håper det er forskjell på dårlig magefølelse og "vanlig" engstelse!
:rabla:
Takk igjen, Sannemor! :klemme:
I morgen kommer UL-rapport i septemberklubben...!
Hei,
ved begge mine MA´er forsvant plutselig alle symptomer og jeg fikk selvsagt en dårlig magefølelse.... Det viste seg at fosterene hadde sluttet å vokse ca uke 5, men symptomene forsvant ikke før flere uker senere.
Nå er jeg kommet meg til uke 10+4, og symptomene er blitt svakere... Derfor er også jeg redd for at noe har gått galt. Men de er jo ikke helt borte da...og så sies det jo at spes kvalmen kan avta fra uke 9.
Kan jo bestille time for undersøkelse for å være helt sikker, men siden jeg ikke har gjort det enda tror jeg det er et tegn på at jeg bare er veldig overnervøs. (i uke 8 var alt såre vel, så fosteret har kommet over den kneika denne gangen).
Velger å tro at vi begge kan ta det med ro og ikke bekymre oss for mye :klemme:
silkepels
27-03-2007, 22:27
Jeg hadde alle text-book-symptomer frem til uke 7. Da forsvant alt på et blunk. Hadde UL i uke 9+4, og så at det var BO/MA. Utskraping dagen etter.
Men så ser jeg at du har logget deg ut. Bra! Ikke bra å sitte og lese om alt som kan gå galt, selv om det kan være greit å forberede seg likevel.
Lykke til imorra! :kryss:
Tidl. bruker
27-03-2007, 23:58
Pssst... hovedinnlegget er skrevet for snart 3 mnd siden...
silkepels
28-03-2007, 00:10
Huffda :rødme: ja sånn kan det gå :humre:
Ser ut som om bekymringene var grunnløse i allefall, siden hun er 18 uker på vei nå :blunke:
:borte: Hehe! Jeg svarte litt sent.... Ammetåke hos deg og Silkepels...!? :fnise:
silkepels
28-03-2007, 01:29
Jepp :rødme:
Tidl. bruker
28-03-2007, 09:00
:knegg:
Ja, her har det gått fint! Nå kjenner jeg liv og UL i uke 11 viste jo en sprellende tass! :rørt:
Det går jo som oftest fint, men man har lett for å engste seg...
Mitt forrige svangerskap var jeg veldig kvalm frem til uke 14-15, så derfor ble jeg så urolig når kvalmen plutselig avtok mange uker før denne gang.
Men mye er jo veldig normalt!
Lykke til, LivV!
Ja, her har det gått fint! Nå kjenner jeg liv og UL i uke 11 viste jo en sprellende tass! :rørt:
Det går jo som oftest fint, men man har lett for å engste seg...
Mitt forrige svangerskap var jeg veldig kvalm frem til uke 14-15, så derfor ble jeg så urolig når kvalmen plutselig avtok mange uker før denne gang.
Men mye er jo veldig normalt!
Lykke til, LivV!
Så bra at det var liv i spiren og at alt er bra da! :klemmer: Vet godt hvordan det er å bekymre seg for MA. Iallefall når en har opplevd det tidligere...
Lykke til videre i svangerskapet! :klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.