Vis full versjon : Er han utro?
Hei
Rett før jul så jeg at min sambo hadde mottatt en julegave fra en jente jeg ikke visste om. Fant gaven da jeg rotet litt i sakene hans (noe jeg gjorde fordi jeg var misstenksom).
Senere leste jeg e-mailen hans, og fant ut at den samme damen hadde skrevet en e-mail til ham. Der sto dette:
"Hvordan gar det?
Har tenkt pa deg i helgen og hadde håpet og høre fra deg, blir litt skuffet hver gang du sier du skal ringe og ikke gjor det, men jeg forstår hvis det blir vanskelig for deg.
Jeg blir litt usikker på deg og hva du vil med meg, håper du forteller meg det en vakker dag
Uansett har jeg savnet deg og tenker masse pa deg "
Har fortalt ham at jeg vet om gaven, men ikke at jeg har lest e-mailen hans. Han nekter for å ha gjort noe galt, og sier de bare er venner. Han innrømmer at han møtte henne i fjor høst.
Ringte henne, og spurte om hva som foregikk. Spurte om hun visste om meg, og det sa hun at hun gjorde. Hun sa det ikke var noe "serious business" mellom dem, og sa de bare hadde vært ute og danset 6 - 7 ganger. Spurte om hvor lenge hun hadde kjent ham, og da ville hun ikke svare mer, men sa at dette måtte jeg nesten ta opp med ham.
Hvordan ville dere reagert? Hva skal jeg gjøre?
Føler meg selvfølgelig sviktet, og er veldig skuffet over ham. For meg har han vært utro, men han blir suuuuur hver gang vi tar dette opp, og begynner å anklage meg for å være paranoid og det ene og det andre. Han sier de bare er venner, og ingen ting har skjedd. Når jeg spør om han kommer til å møte henne igjen, sier han nei.
Om typen min hadde vært ute og danset med ei dame og ikke fortalt meg om det, så hadde det vært på hodet og ræva ut.
Og, det at han holder ting skjult for deg, det burde si litt...
Husker det siste innlelgget ditt. Vil være helt ærlig med deg, hvis mannen min hadde vært ute med ei dame og danset 6 til 7 ganger hadde jeg blitt skikkelig PISSED:sint:
Jeg regner meg egentlig ikke som spesiellt sjalu, snarere tvert imot egentlig.
Men hvis de bare er venner, hvorfor i alle dager forteller han deg ikke om det da? Det er jo ingen big deal å gå ut med en vennine? Eller hur?
Nei, ærlig talt. Vet at dette må være særdeles vanskelig for deg som i tillegg er gravid, men likevel. Ikke fortell ham at du leste mailen, fordi da blir han sikert gærn for at du snoket i tingene hans.... Kanskje venninen forteller ham at du har ringt?
Synes ærlig talt at mailen sa nok.....
Lykke til!
Det at han blir sur og ikke vil snakke om det, er vel svar i seg selv?
Ut me`n!!!
tvilling75
12-02-2003, 02:06
Ja, jeg vil si han er utro. Om han ikke har hatt sex med henne, er det jo iallefall helt tydelig at han har eller har hatt et eller annet på gang med henne i og med at hun lurer på hva han vil med henne.
Jeg hadde aldri akseptert noe av det du forteller.
Føler veldig med deg, må jo være helt j.... å havne i en slik situasjon.
mvh
Sex eller ikke - dette er utroskap.
I alle fall i mine, og sikkert mange andres, øyne.
:stakar: til deg....
Det er fryktelig vanskelig å gi råd når det gjelder slike ting.
Du må gjøre det magefølelsen din forteller deg at du bør....
... men jeg er rimelig sikker på hva den sier....
Jeg hadde ikke godtatt dette.
Håper du finner ut av ting,
og at du gjør det som føles riktig for deg.
:stakar:
tiger
..det er nesten så jeg lurer på om det er samme fyren - he-he - men det er nok dessverre fler av dem.
som dine sunne instinkter sier deg, så er han utro og ljuger så det renner. han synes selvfølgelig det er veldig komfortabelt med to damer, en han kan kose mage med og en han kan ha det moro med. jeg skjønner godt at du leste e-posten hans, du har høyst sannsynlig hatt en magefølelse av dette lenge, og det blir man fullkomment sprø av -særlig når det er så ubehagelig at man helst ikke vil vite det, liksom... jeg vet....
min erfaring med sånne menn (personlig og fra venninner, da... jeg håper det bare var den ene for mitt vedkommende... hmm... kanskje to? :???: ) er at dette ikke blir bedre.
selv om han faktisk skulle dumpe denne dama (noe jeg ville tro var usannsynlig, så lenge hun ligger flat for ham), så finner han en ny. de gutta der har et behov for å ha flere på gang for å føle seg maskuline og attraktive. unødvendig å si har de lite antenner på å skape gode og varige relasjoner/ parforhold..
trøsten for deg i forhold til den andre dama, er at når du har kasta ham på h.. og r.. ut, og han går til henne, så sitter hun snart i din posisjon.... med en utro mann... bare at han har litt dårligere råd fordi han betaler bidrag til deg.
etter innlegget ditt tror jeg du mener det ikke har noen framtid, men når det er riktig å ta en endelig avgjørelse kan bare du vite.
hvis jeg skal gi et råd, basert på egen erfaring, må det være at du er helt egoistisk på dine innerste følelser og instinkter. akkurat her og nå kan du vel ikke ha det "bra" - men hva skal til for at du har det "best mulig"? å bli eller gå? og så gjør du det.
en liten historie til slutt (ganske festlig nå etterpå):
den notorisk utro idioten jeg var sammen med en gang, sa følgende om en dame (en av dem, skulle det vise seg..) han hadde hatt på si:
"han hadde droppet henne - for hun hadde sagt til ham at hun ikke hadde noe imot utroskap, så henne kunne han ikke ha et forhold til!" :bonk: :D
:( Feller en tåre på dine vegne og forstår at du føler deg usikker på hva du skal gjøre, han er trossalt pappaen til babyen...
Men sett han opp mot veggen, gi klar beskjed at enten sier han det som det er, ta gjerne utsrift av mailen hans og sleng kopien i fjeset hans, gi klar beskjed at enten er han deg trofast eller så får han betale barnebidrag for et barn resten av livet som han ikke får se engang!
Jeg anser dette i likhet med de andre her inne for utroskap, og skjønner deg godt... Det er ikke lett med slike menn...:stakar:
Håper du får ordnet opp i dette, kanskje du skulle spurt "venninnen" hans om et møte hvor dere kunne ha pratet sammen om dette og hvor du evt kunne fått vite hvor langt dette har gått.
Det er ikke morro med slike drittsekker, sorry, men jeg synes han høres ut som en drittsekk...:stakar:
Håper det kommer noe godt ut av dette for din del.
Send meg gjerne en pm om du trenger en å skrive med om dette. :klem:
Hei:)
Dette taler for seg selv.
Det här er utroskap og det er ingenting han kan si for og nekte det. Den E-mailen där forteller at det har rotet på byen og at han har flörtet villt.Jeg mener......dama sitter hjemme og bare venter på han.....
Og nå må du spörre deg: er den dama den eneste?
Har han värt utro för som du ikke har visst om?
Jeg hadde nok kastet han ut og dratt til legen, for kjönnssykdom vil du ikke ha når du er gravid. Og du må vise alvår, hiv han ut så får du se han kommer angrende etterpå som en hund og forteller alt.
gjör han ikke det så var han ikke värdt noe likevel.
cesa 12+5
Det er nok ingne som helst tvil om at det her finnes ugler i mosen, og jeg hadde helt klart konfrontert han med mailen han hadde mottatt også....den viser at det er en kvinne til i hans liv. Hvor seriøst det er, er jo umulig å si. Det virker nok som han er litt tvilende og nølende ovenfor denne andre kvinnen. Han veit vel ikke helt hva han skal gjøre tenker jeg.
Hadde jeg vært i din situasjon så hadde jeg fortalt om mailen og forlangt å få sannheten fra han. Ingen fortjener å ha en samboer/ektefelle som holder på med andre. Selvfølgelig blir dette tøft og det er sikkert allerede tøft for deg også,men det beste er visst han legger kortene på bordet og dere snakker sammen ut om det. Og enten blir dere enige om å satse på hverandre eller gå hver deres vei. Ingen er iallfall tjent med det slik situasjonen er pr. i dag.
Lykke til!!!!
Unregistered
01-03-2003, 04:00
Kjære deg! Ærlig talt, for en j... drittsekk! Det hadde ikke vært tvil hos meg etter den e-mailen, den talte for seg! Dette var ikke noen vanlig venninne e-mail, pluss han holder ting hemmelig! Han er ingenting å samle på, jeg ville kastet ham rett ut! Det får da virkelig være grenser. Du fortjener mye bedre, og det er andre der ute som vil behandle deg på en måte du fortjener. Jeg ville ikke kastet bort tida mi på noen som er så j.... respektsløs. Hjertet mitt verker for deg, for jeg vet det er lettere sagt enn gjort. Håper du finner ut av hva du vil, men tenk for all del på ditt eget beste!
vriomsmurf
03-03-2003, 16:40
Enig med de over....once a cheater always a cheater.
Syns den e-mailen sa alt....desverre.
Det er utrolig at noen ikke kan tenke seg om og være litt fortåelsefull. Kanskje få hue ut av underbuksa i fem minutter og tenke på hva man har og ikke bare tru at alt ligger foran seg til servering. Jeg føler skikkelig for deg nå midt opp i alle hormonmaset. Man føler seg ikke akkurat på topp.
Men stå på! Det er ikke enden på livet ditt! Snart har du ett lite menneske du kan bruke all din energi og kjærlighet på!
Stå på!!
:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.