Vis full versjon : magesmerter/voksesmerter?
Chickxsy
12-02-2003, 09:51
Er det VANLIG å ha "voksesmerter" i magen som gjør så vondt at du våkner av dem, og så ikke orker å sitte, og så går de bare over?
Hadde noe tilsvarende før, og da var det bare nettopp muskelsmerter...
Tidligere Bruker
12-02-2003, 11:31
Jeg får sånne strekk i livmoren av og til, og det er ganske vondt, menhelt normalt. Hjelper å ligge helt stille og slappe av. ;)
Ta det opp med jordmoren din eller legen din ved neste kontroll, men jeg vil tro det er helt ufalrig.
Voksesmerter kan være ganske vondt.
:mervink:
Chickxsy
12-02-2003, 11:44
Ok, det jeg trodde... ville bare høre om andre hadde opplevd noe tilsvarende...
Når jeg tenker meg om så burde vi ha mer om dette på skolen enn bare "hvordan unngå få barn"... Jeg føler at det er så mye jeg ikke skjønner og vet og føler meg tildels uforberedt!!
Hadde vært så mye lettere å skjønne mer hva som skjer om man visste sånn ca. hva som kom. Har en følelse av at færre hadde vært så nervøse for å føde da også :uff:
Vel, det gikk iallefall over, så regnet med at det var noe muskel/bånd/strekkegreier :bonk:
hyper linda
26-02-2003, 22:51
Hei!!
Enig med deg. Det er så mye som jeg gjerne skulle visst på forhånd, og dermed sluppet å oppdage selv.
Har termin 10/7-03 og hadde også en periode med smerter som stakk meg i siden (trodde jeg var i ferd med å abortere første gang ;)). Det var skikkelig vondt!
Nå føles det som om skinnet på magen er et nummer for lite, men det går seg nok til det og.
At et svangerskap kan være en påkjenning i stor grad, det glemte visst skolen å fortelle om.
Lykke til videre!!!
:baby:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.