PDA

Vis full versjon : Uro i kroppen på nattestide

Dana
19-02-2007, 09:14
Hei.

Er 20+0 i dag. Sliter lidt med nattesøvnen de netter, hvor jeg ikke er stuphamrende trøt, når jeg legger meg.

Jeg sover gjerne en time eller halvannen og så våkner jeg ellers ved, at beinene mine har lyst at danse disco uten jeg helt er med på den. Det kribler og krabler og bare må gå ut av sengen. Dette varer gjerne noen timer og gjerne i flere omganger.

Har ikke prøvet dette i andre svangerskaper.
Har det noen sammenheng med, om jeg har spist for mye salt mat. Eller det faktum, at jeg ikke gikk med støttestrømper i helgen? Er der et noet i kostholdet der kunne avhjelpe dette lidt.

Er utrolig slitsomt og vil være takknemmelig for svar :sparke:

sologmåne
21-02-2007, 06:43
Hei jeg er i uke 36 og har slitt med det samme som deg ca fra uke 20 jeg også. Og sliter fortsatt med det. Fryktelig irriterende.:gaah: Gleder meg til snuppa kommer ut for da er jeg i det minste våken fordi hun vil ha mat. Jeg har prøvd å ligge med bena høyt når jeg sover, det hjelper innimellom. Hvis du er varm på beina og har litt vann i de kan det hjelpe å dusje bena i litt kaldt vann. Hvis du fryser på bena så skal man ha ullsokker på seg. Ull rett på bena ikke noen annen sokk innenfor. Det er vel de tipsene jeg vet om som jeg har prøvd. Håper du slipper å holde på så lenge som jeg har gjort. Og at du får igjen nattesøvnen.:snill: Men ett lite tips ikke spis noe hvis du er oppe, det gjør at du bare begynnner å våkne av at du er sulten mitt på natten også. Det gjorde jeg nemmelig. Og da våknet jeg bare oftere enn før.. :stønn:

Lykke til...

Dana
26-02-2007, 08:55
Mange takk for tips....nei har holdt meg vekke fra kjøkkenet på netterne :hehehe: , spiser nok som det er.

Prøvet tipset med ullsokkerne og det virket :jippi: . Ser en tendens til, at de kvelder hvor jeg fryser på beinene, det er også de netter, hvor jeg har mest lyst til at danse disco.

Ragg-sokkerne på og roooolige netter. Takk!