PDA

Vis full versjon : Pus er forandret...

Karianne
31-08-2002, 14:51
De første månedene i svangerskapet var pus så utrolig kosen med meg. Hoppet opp i fanget mitt, og lå på magen min med en gang tjangsen bydde seg. Vet vi diskuterte det her inne. Flere som mente at katta deres var blitt mere kosen.

Nå derimot.. Jeg får jo klappe han.. men han vil slettes ikke ligge i fanget. Og de gangene han prøver.og "tulla" sparker blir han helt rar, legger ørene bakover og løper bort.

Har katta deres forandret seg?
Kan det være at han faktisk skjønner at det er noe inni meg??

syns det er så domt, er så kos og avslappende å ligge på sofaen med pus.. savner det...

Ladyen
31-08-2002, 14:56
Det samme skjer her.... :(

Pusen min lå veldig mye på magen min og kosa før, men etter lillemor begynte å sparke ganske hardt så vil hun ikke det. Pusen fikk seg et par spark en gang og det var nok. Nå bare skuler hun på magen min og legger seg andre steder.

Hun ligger gjerne på fanget mitt bare hun ikke kommer i kontakt med magen, eller hvis jeg ligger på sofaen legger hun seg under haka mi (som et skjerf). Det beste er å ligge ved siden av meg så hun bare får kos når hun vil selv.....

Håper det forandrer seg etter babyen blir født.... :)

Tigris
31-08-2002, 15:22
Så synd at det er blitt slik da..:(

Jeg har to pusekatter, men jeg har ikke merket noen forskjell på de. De er begge like kosete som før, heldigvis!!

Håper pusene deres blir de samme gamle etter fødselen da!

Tuppa
31-08-2002, 16:30
Jeg har ikke merket noe på pusen min under svangerskapene, men etterpå derimot...:gal:
Fra dagen vi har kommet hjem med ny baby og en uke fremover gikk katten bare og skreik så fort den så meg... :uff:
Den gikk urolig rundt og mjauet som om den var gørrsjalu...

Etter noen dager ble den vandt til nykomlingen og gjorde aldri noe med baby'n. I dag er den så glad i jentene atte :D

Teddy :)
01-09-2002, 16:42
Jeg har heller ikke merket noe på min pusekatt. Han er fortsatt den kosegutten han alltid har vært :elsker:
Det blir spennende å se når lille Emilie kommer, om han forandrer seg mye da. Vi er hvertfall fast bestemt på å ikke glemme han :)

Lykke til med pusekattene, jenter :)

Klem Teddy 25+1

IzziCreo
02-09-2002, 14:09
Har ikke merket noe vi heller :) Guttene er like kosete som før, og ligger masse på magen min. Da forteller jeg babyen at "nå er det Tasslehoff" eller "nå er det Feline som ligger å varmer deg" :)

Det som var så fantastisk var at vi hadde besøk av en 6 uker gammel baby i helgen - og de tok det så fint. Var mer nysgjerrig enn skremte over skrikene. Vi ble kjempestolte av dem, og hvor greie de var :klapp:

Klem Suzie Q 27+0