Vis full versjon : Ingen kynnere- bekymret...
Vedvik86
22-02-2007, 21:11
Hører jo her inne at nesten alle er plaget av kynnere.. Men dere trøster dere med at det er helt normalt og faktisk et godt tegn...:sparke:
Jeg er 32 uker på vei og kan ikke si jeg har kjent noenting til dette... Ikke en eneste gang.. Nå vet ikke jeg helt hva jeg skal kjenne etter heller da, siden dette er mitt første svangerskap...
Men hvorfor kjenner jeg ingenting?? Går det ann å ha kynnere uten å kjenne det???
Blir nesten litt bekymra her jeg nå...
Tidl. bruker
22-02-2007, 21:17
Jeg har nå to svangerskap bak meg, uten å kjenne noe spesielt til kynnerene.
Hadde kynnere som jeg kjente om jeg la hendene på magen, men jeg kjente ikke noe stramming eller ubehag, el.l (vet ikke helt hvordan det kjennes ut jeg)
Tipper livmora di øver seg uten at du kjenner det jeg ;-)
Bergliot
22-02-2007, 21:19
Første svangerskap hadde eg praktisk talt ingen kynnarar. I dette svangerskapet har eg masse.
nordlandsjente
22-02-2007, 21:28
I første sv.skap hadde jeg kun merkbare kynnere de siste 2-3 ukene før jeg fødte..
Vedvik86
22-02-2007, 21:39
Takk for svar alle tre.. Blei litt roligere nå...
Er det vanlig å ikke ha kynnere i første svangerskap eller er det tilfeldig??
Jeg hadde ikke kynnere i de to andre svangerskapa. Men nå i tredje har jeg....
hadde ingen kynnere i første svangerskap, hatt piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittelitt nå.
Alt jeg har å si, er kos deg så lenge du slipper.
Er aboslutt ikke noe gæernt
Takk for svar alle tre.. Blei litt roligere nå...
Er det vanlig å ikke ha kynnere i første svangerskap eller er det tilfeldig??
Ja det er vanlig. Jeg hadde ingen kynnere i første (trodde jeg - hadde et par som jeg ikke skjønte var kynnere før jeg fikk det i dette svangerskapet..:sparke: )
Denne gangen har jeg hatt masse kynnere i lang tid, og sier som over her: Vær glad for at du ikke er plaget med det - det kan være skikkelig ubehagelig!
:klemme:
Jeg hadde ingen kynnere i forige svangerskap, og har til nå ikke hatt noen i dette (er i uke 19 nå)
Shira-78
25-02-2007, 21:57
Jeg er utrolig plaget med kynnere og begynner tilig, men søss la ikke merke til noe kynnere..
Du kan nok bare slappe helt av, det e nok like vanlig med kynnere som uten :) Eller uten kynnere e du nok ikke, men uten å kjenne dem.
Det er faktisk like vanlig å ikke ha kynnere som å ha de. Mine begynte i uke 18 og varte frem til poden kom ut :gaah: Mens flere av venninnene mine ikke kjente noe før veene kom. Så ikke stress. Utrolig hvor mye jobb kroppen kan få gjort uten at en kjenner noe.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.