moya
24-02-2007, 00:35
:skremt: :tv: :munnkurv: jeg har ikke fortalt til typen min at gutta hans er overivrige gutter. liveredd for å fortelle det. jeg har ikke lyst til å fortelle det til noen før termin i november på min bursdag ca. jeg har jo godt på så mye medisiner så det er jo ikke sikkert at babyen er frisk stakkar, men eg trapper jo ned.
jeg testa pos. på tirsdag så det har ikke riktig godt opp for meg. men jeg har jo gleda meg til dette i mange år. jeg glemte på alvor å ta p pilla denne mnd så kan jeg nesten ikke huske sist jeg hadde tante rød på besøk. når legen finner ut av at jeg er gravid hva slags prosedyrer må jeg igjennom da? må holde ekstra øye med babyen og sånn da?
jeg testa pos. på tirsdag så det har ikke riktig godt opp for meg. men jeg har jo gleda meg til dette i mange år. jeg glemte på alvor å ta p pilla denne mnd så kan jeg nesten ikke huske sist jeg hadde tante rød på besøk. når legen finner ut av at jeg er gravid hva slags prosedyrer må jeg igjennom da? må holde ekstra øye med babyen og sånn da?