PDA

Vis full versjon : Hei, melder meg inn her!

Nullet
25-02-2007, 13:25
Hei dere :mervink:Jeg er slett ikke sikker på om jeg blir værende her inne, men jeg er i all fall pr. i dag gravid i uke 7 (tror jeg). Jeg er såkalt "moden mamma", fikk sistemann (jente) i august 05. Hadde en MA, før henne, og en MA i november 06. På grunn av alder og to MA'er, er jeg lite optimistisk. Jeg føler meg ikke gravid, og det liker jeg ikke. Har takket ja til tidlig ul, men gruer meg noe fryktelig. Føler nesten det er bedre å leve i uvitenhet, men det er nok bedre å få vite om det er liv - slik at en vet hva en skal forholde seg til. Håper jeg rekker å bli kjent med dere :)

Katty 68
25-02-2007, 13:35
Hei Nullet og velkommen!:juhu:
Forstår godt usikkerheten din, been there....men krysser fingre for at du blir her!
Skal bli hyggelig å bli kjent med deg! :) :jippi:

Salt
25-02-2007, 13:57
Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit :)

Sefidi
25-02-2007, 14:28
Hei, og velkommen hit! Håper alt går bra utover, og at spiren holder seg der den skal...!

May Lise
25-02-2007, 14:47
Hei Nullet og velkommen! Krysser fingre, tær og alt annet for at dette går bra. Hyggelig at du melder deg inn, og satser på at du blir værende. Lykke til! Kast deg med på skravlingen. Som du ser prater vi om løst og fast, hva som skjer i livene våre, gleder og plagene vi har. Klem ML

Calamare
25-02-2007, 15:06
Velkommen hit! Gratulerer så mye med lille spiren!! Dette skal nok gå bra skal du se:blomst:

chris
25-02-2007, 18:05
Gratulerer med spiren i magen :jippi: og velkommen hit.

Håper du vil være med å skravle med oss om alt det som opptar oss om dagene.