PDA

Vis full versjon : Melder meg inn her jeg!

Tidl. bruker
31-08-2002, 17:13
Hei alle sammen!
får jeg lov å komme inn til dere? Hadde egentlig tenkt å melde meg inn i Januar klubben, men etter ultralyden i går fikk vi flytt terminen til 02. februar.
En liten presentasjon: Jeg er 24 år,bor i Oslo,nygift (06.07.02) og venter mitt første barn. Jeg er 18 fullgåtte uker i morgen i følge ultralyden, i følge mensterminen er jeg i dag 18+4 men velger å holde meg til ultralyden, er jo ikke den store forskjellen da.
Ultralyden var veldig spennende! Jordmora var ganske sikker på at det var ei jente, så da blir det Emilie. Alt stod bra til med den lille.
Jeg ble gravid på første forsøk og har vel vært veldig heldig så langt i svangerskapet. Var litt kvalm et par uker i begynnelsen men har ellers ikke hatt noen plager, bortsett fra at jeg er utrolig trett!
Jeg skal føde på Ullevål, er det noen andre her med termin samme dag som også skal dit kanskje?
Det blir morro å følge dere alle fremover!

Kwistin
31-08-2002, 17:20
Gratulerer med graviditeten og velkommen til februar klubben...

Koz deg som kone :) Blir kanskje min tur neste år... Hvem vet...
Har tenkt på bryllup og dåp i ett.. Kanskje i mai 03'... håper vi får det til :)

Jeg er 21 år fra Ålgård, er forlovet og samboer, kjøpte hus for over 1 år siden nå.. Og vi har sammen en sønn på snart 3 1/2 år..
Hilsen :

16+2

sheila
31-08-2002, 17:35
Bra du er i fin form. Selv er jeg i god form nå. Var veldig kvalm de 3 første mnd. Gikk ned 5 kg. Har nå den siste mnd lagt på meg 2 kg. Så nå spiser jeg igjen.

Jeg er 25 år og bor i Lillehammer. har nettopp feiret 1 års bryllupsdag og vi har fra før en sønn på 3 år. Er nøyaktig 4 mnd på vei i dag!! Jippi!!

Tidl. bruker
01-09-2002, 01:26
Det var da voldsomt så like vi var!

Jeg har også UL termin 02.02.03, men mener at den rette er 27.01.03. Og hvis jeg får ei jente har jeg lyst til å kalle henne Emilie!:)

Jeg er 28 år, gift i straks 2 år, og har en sønn som blir tre i november.

Glemte forresten å ønske deg velkommen! :o

Jeg skal antagelig føde på SIR i Stavanger, så der var vi ikke helt like.

Lykke til videre, det skal bli morsomt å følge med fremover!

:findag:

Klemz

Tidl. bruker
01-09-2002, 01:37
Så morro da cecimo! Emile er et kjempefint navn ikke sant?

Tidl. bruker
01-09-2002, 01:38
Så morro da cecimo! Emilie er et kjempefint navn, ikke sant?!!!!

Tidl. bruker
01-09-2002, 14:14
Velkommen hit! Og gratulere med "nyoppdaget" jente!!!

Jeg selv er 26 år, er mamma til Lillemor på 5 år og er forlovet med pappan hennes (og Gullklompens *sss*).

Har vært på UL i uke 14, men h*n var for liten til at vi kunne se kjønnet...kanskje ved neste UL? Håper det...Lillemor ønsker seg så inderlig ei lillesøster, og hvis det er gutt så kan det være greit for henne å bli "vant med tanken".
Dessuten syns jeg er det så unormalt å kalle h*n for den...det blir for klomsete syns jeg.

Lykke til videre i svangerskapet, og jeg håper at du vil trives i Februarklubben :)

Klem fraZafir 16+0

Eirill
01-09-2002, 15:11
Velkommen inn i varmen! :) Jeg kom selv rekende på ei kassefjøl fra januarklubben, så jeg leser og skriver litt her og der! :)

Velvet
01-09-2002, 16:02
VELKOMMEN!!!:findag: