Vis full versjon : UL og sykehus
Hei!
Etter to uker på ferie så venter jeg spent på å komme hjem i dag og se om jeg har fått brev om UL på sykehuset. I tillegg lurer jeg på hvilket sykehus jeg får. Jeg har ønsket Riksen. Kanskje det ligger i posten (som har vært stoppet under ferien)?
Har dere andre fått brev?
Pelen 13+0
Guttemor
13-08-2002, 01:40
Jeg fikk brev i posten for en uke siden, og det var nøyaktig en uke etter at jeg var til første kontroll! Så jeg ble overasket over hvor fort det gikk!
Fikk forresten ultralyd den 9/9, og gleder meg! :D
Guttemor 14+5
Jeg har også fått U/L time! 5. september og heldigvis var det en kveldstime ledig sånn at Pappa og Storebror kan være med de også. Er noen uker igjen, men det går nok fort.
Neste time hos jordmor er den 29. og da skal jeg huske å spørre om hvordan det går med oppussingen på det ene sykehuset. Jeg kan velge mellom to; ett nede i byen hvor alt skjer på et rom og de har fine badekar, og ett 5 min unna hvor oppussingen forhåpentligvis betyr at de får bedre plass og badekar de også!
Jeg har også fått!!
Har fått UL 2/9 :D Den dagen er jeg akkurat 18+0.. Skal bli skikkelig spennende å få se lille Bebis. Gleder meg utrolig til det, men samtidig gruer jeg meg også. Det er på en måte en følelse av å skal få lest opp eksamenskarakteren sin for hele klassen... Men det går nok helt fint får vi håpe!
Fødeplass har jeg fått der jeg ville. Nemlig på Ullevål, fødeavdeling B... Har bare hørt positivt om dette stedet, så det håper jeg blir bra! :klapp:
Kos kos fra oss
Ja det lå i posten!!!
Om jeg husker helt riktig så skal jeg på UL den 20. september og da er jeg i uke 19. Og det ble Riksen! Det ble jeg kjempe glad for. Ikke for at Ullevål (dit jeg hører) hadde vært feil, men jeg var så mye på Riksen når min søster fødte og jeg føler meg "hjemme" der.
(Min søster fødte 3-4 uker for tidlig når hun, hennes mann og min pappa var her over jul. Han ble født i sete og trengte litt tid på sykehuset. Hennes mann har egen bedrift og han var helt nødt å dra tilbake 50 mil i romjulen og gjøre en del ting klart før nyttår, han var så lei seg! Så jeg ble reserve-pappa)
Jeg ble kjempe glá!!! :p
Klem Pelen
Jeg har fått time til UL 9 sept,da vil jeg være ca 18 uker på vei. Gleder oss veldig!!!!Denne gangen vil vi vite hva det er også,har følelse av at det er en liten jente,men av og til tror jeg det blir gutt også...Blir spennende å se!!!!
Klem Hanne 14+2
Pelen!!!!!
Du har UL på samme dag som meg!! :D :)
20.september skal jeg også på UL og se babypjerten!! Sambo vil være med. :klapp: Jeg er da 18+4 tror jeg.
Jeg har fått fødeplass på Ullevål, avdeling A.
ÅÅåååh, vi kan komme hjem og legge inn rapport på SM samme dag :D Kult!
Hilsen :baby: (13+2) og mamma
Tidl. bruker
13-08-2002, 18:45
Jeg fikk UL-time 25.september, er da litt over 19uker på vei.
Syns det er så leeeeenge til...vil se bebisen NÅ jeg;)
Skal forøvrig til 2.kontroll om 2 dager, og hvis legen syns livmora er for stor i forhold til "normalen" skal jeg prøve å få UL tidligere.
Klem fra Zafir og Gullklompen 13+2
Heisann.
Jeg skal på UL 3.September på Sykehuset i Porsgrunn.Jeg er spent på når jeg får termin.Har 29.Januar på UL i uke 8 og 1.februar som mens termin.
Og i morgen skal jeg på 3.kontroll hoss jordmor.
Håper jeg får høre hjertelyden da :)
Klem fra xina
Så morsomt med samme dag! Jeg har time kl 09.30 og jeg har "booket" opp Pelenmannen da.
Klem:p
Jeg har time kl. 12.00 og har også "booket" Vingamannen :bryn:
Han ville være med, så han hadde nok tatt seg fri uansett! :)
HURRA!!
hei....
Skal ikke på Ul på sykehuset, jeg..
Spurte legen min om dette sist gang jeg var hos ham, og han sa at den undersøkelsen de gjorde der, den gjorde han selv..
Jeg går hos spesialist hver gang jeg er på kontroll, på Volvat..
Er litt redd for at jeg skal dette utenfor systemet...
Jeg kan ikke det , vel???
Hilsen tjorven og knøttet (15+5)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.