Vis full versjon : Liv i magen!
Når er det egentlig lite liv?
Jeg kjenner at hun er der inne, men om jeg hadde vært med på tell trivsel så hadde hun strøke godt i dag.
Kjenner bevegelse men ikke så mye som jeg er vandt til.
Det er vanlig at babyen roer bevegelsene litt etter uke 30. Det blir trangt i magen og de heftige sparkene blir erstattet av mer gnuing og knuffing.
Har du tatt deg tid til å ligge helt stille og kjenne etter hvordan hun beveger seg? Er du urolig eller er det bare uvant at hun er roligere?
Det er også vanlig at babyene har en roligere periode når de vokser raskt, så kommer en periode mer mer sparking (trener opp styrken) før det avløses av en rolig periode igjen (voksing). Nå som du har kommet så langt vil du etterhvert også kjenne forskjell på om hun sover og er våken og du vil kunne oppleve at hun alltid sover og er rolig når du er på farten og når du skal hvile setter hun i gang med masse spark og holder deg våken.
:flau: du aner ikke hvor misunnelig jeg blir når jeg skrier dette! Så heldig du er :klemmer:
Det er vanlig at babyen roer bevegelsene litt etter uke 30. Det blir trangt i magen og de heftige sparkene blir erstattet av mer gnuing og knuffing.
Har du tatt deg tid til å ligge helt stille og kjenne etter hvordan hun beveger seg? Er du urolig eller er det bare uvant at hun er roligere?
Det er også vanlig at babyene har en roligere periode når de vokser raskt, så kommer en periode mer mer sparking (trener opp styrken) før det avløses av en rolig periode igjen (voksing). Nå som du har kommet så langt vil du etterhvert også kjenne forskjell på om hun sover og er våken og du vil kunne oppleve at hun alltid sover og er rolig når du er på farten og når du skal hvile setter hun i gang med masse spark og holder deg våken.
:flau: du aner ikke hvor misunnelig jeg blir når jeg skrier dette! Så heldig du er :klemmer:
Det har vært mer knuffing i de siste ukene ikke så mye spark.
Hun er i bevegelse da jeg er ute å går.
Jeg lå lenge på sofaen i går for å få kontakt og det gjor jeg ikke.
Hun er en bebi som ikke reagerer på sukker eller noe kaldt.
Det jeg tror hun er for vi hadde besøk i går og da var hun helt stille, men da vi gikk å la oss ble plutselig mye liv der inne og da holdt hun det gående hele natten. Får vanligvis kontakt med henne når jeg vil.
Så jeg tror ikke hun liker fremmede stemmer da gjemmer hun seg.
Jeg føler meg veldig heldig som har en sånn skjønn bebis inni meg.
Du er heldig som allerede har tre barn:klemmer:
MorsKjærlighet
23-03-2007, 14:48
Det er rolig her også vennen. Jeg dro jo inn til sjekk i uke 30 og alt var i sin skjønneste orden. Det blir trangere inni der og mindre plass å boltre seg på. Hun kan også ha lagt seg med ryggen ut vettu opg da kjenner du det ikke så tydelig.
Her kjennes det nå mest hun som den strekkr på seg liksom så det er ikke helt vilt her heller nei:knegg:
og denne reagerer heller ikke på søtt og kaldt.....men ehr hikkes det opptil flere ganger daglig så jeg vet den er der:dåne:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.