Vis full versjon : Fødevibber!?
MokkMokk
15-02-2003, 12:50
Et skikkelig teit spørsmål egentlig :o, men jeg vil høre hva dere synes!
Hvem har "lov" til å sende fødevibber egentlig? :???:
Syns dere det bør være en "aldersgrense" (les: et visst antall fullgåtte uker ;)) for å gjøre dette, strengt tatt?
En ting er når man innenfor en og samme terminklubb sender hverandre disse vibbene,
da er jo de fleste vanligvis høygravide, og liksom "autoriserte".
Men hva om medlemmer av yngre terminklubber vil sende slike til noen som har kommet (mye) lengre?
Kan et oktobermedlem sende fødevibber til en i februar?
Eller bør man være "mer gravid" enn som så?
Jeg skjønner at det egentlig ikke spiller noen rolle i det hele tatt,
men for min egen del føler jeg at det ennå er litt for "tidlig" for at jeg kan spre fødevibber i øst og vest! :uff:
Men når er man "gammel nok"? :???:
Klem (fra ei som har lite å gjøre idag :gal: ),
verene 23+0
Vibber kan da vel komme fra alle kanter - gravid eller ikke, mener nå jeg da. Jo fler som "ønsker", jo sterke burde det jo egentlig bli...
Men det var da ett merkverdig spørsmål, og i alle fall ett spørsmål som jeg aldri i min villeste fantasi ville fått inn i mitt hode noen gang - tror jeg :)
Så en aldersgrense...Neeeeeei...vet ikke helt det. Går for at jo flere som sender sammen, jo sterkere blir effekten jeg ! Så null aldersgrense. (dog gjerne over den seksuellelavalder da :D
MokkMokk
15-02-2003, 13:22
Har visst plass til så mangt i toppetasjen min jeg, både av nyttig og..ehm, mindre nyttig karakter :gal:
Jeg tenkte jo i retning av mer "uformelle normer" - slik som på SG,
der man "skal" være gravid før man kaster støv med disse støv-babyene.. :uff:
Kan jo hende noen har gjort seg de samme tankene?
Om ikke, vil jeg ihvertfall få vite om det er på tide å fylle hjernen min med noe mer matnyttig.. :latter:
Klem,
verene 23+0
:)
Har ikke vært på SG jeg, så jeg kjenner ikke normene der inne. Men, det skal bli artig å høre her da, om det finnes noen som har gjort seg slike tanker her inne.
Er matnyttig nok det her da. Faktisk ett ganske bra spørsmål å stille, for man vil jo gjøre hva som er rett i forhold til normer og regler. For man ønsker jo ikke å gjøre noe galt.
MokkMokk
15-02-2003, 13:38
Nei gud forby om man skulle bryte SM's lover og regler! :eek::eek:
Tji-hi.. ;)
Bare det at man har prestert å unnfange et nytt lite menneske og akter å gjennomføre en fødsel en eller annen gang må jo kunne kvalifisere! Særlig de som har barn fra før! Bare send de vibbene du vil du, verene, regner med at de fødende bare er glade for alle de får!
Forresten, er det virkelig din mage du har som avatar???
Å sende vibber er jo litt som å gratulere eller ønske lykke til, slik jeg ser det - med andre ord: Hvem som helst kan sende vibber! Jeg ville tro at høygravide er mer gjerrige på vibbene enn andre, dog, fordi de vil beholde dem for seg selv. :p
MokkMokk
16-02-2003, 01:25
Nei, den magen knabbet jeg fra en nettside jeg var inne på!
:latter:
Joda, det er magen min.
Hvordan det...? :uff:
Klem,
Morsomt spørsmål, men har ikke svar.
Det finnes jo lover og regler på nettet, og i alle samtalegrupper. Forkortelser, "vibber", skikk og bruk, kotyme.... det aller meste som finst i det virkelige liv også.
Tar litt tid før man blir orntli "sosialisert" her inne, dvs. lærer språket. Syns det er facinerende hvordan mennesker alltid skaper "kulturer" hvor enn de kommer! :) Ikke så rart kanskje. Vi trenger jo felles rammer for å forstå hverandre.
Fin mage forresten! :)
Du er ikke alene om å tenke på sånne ting Verene;)
Jeg har faktisk kommet til den slutningen at det er de med kynnere og som er ganske høygravide som sender mest vibber.
Har igrunnen ikke tenkt så nøye på det:p noe som kan ha noe med at jeg ikke føler meg helt "ordtli'" gravid ennå:uff:
Forresten så har du skikkelig stilig mage:klapp:
MokkMokk
16-02-2003, 12:48
Mange artige refleksjoner her ja! :cool:
Jeg har også lagt merke til at det gjerne er de som er høygravide selv,
de i samme klubb som den vibb-trengende eller en av de tilstøtende klubbene, som er de som hyppigst sender disse vibbene.
Men det blir vel kanskje lett sånn?
Tidligere i svangerskapet så hadde det føltes helt feil for meg å sende fødevibber,
i en periode da jeg knapt følte meg gravid selv, og det ikke syntes en gang. :gal2:
Nå har magen kommet, de første kynnerne har snurpet sammen livmora mi opptil flere ganger
og jeg begynner å smått å føle meg over junior-gravid-stadiet :p
Men likevel.. det er en stund igjen til fødselen for min del da.. :uff:
Jaja..flere som har betraktninger rundt dette totalt meningsløse temaet? :latter:
Klem,
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.