PDA

Vis full versjon : De er der enda!!!!!!

Taurus
15-02-2003, 16:10
Nå er det altså offentlig, selv om jeg ikke har sagt det til "hele verden", er hele familien og nærmeste venner underrettet. Spesielt min farmor ble så ivrig når hun skulle bli oldemor for første gang :klapp: Det var jo gøy å fortelle at det var to da. Alle blir jo helt ville!!!! Kunne kanskje klart meg uten inngående forklaringer fra velmenende venninner om hvor stor forskjell det var på melkemengden i de to brystene, så det kunne bli et problem, pluss andre småting. Men jeg bare lukker ørene jeg.....
Men jeg hadde meg et skikkelig sjokk i går. Var på jobb, og oppdaget plutselig at jeg hadde blødninger. Jeg bare raste hjem og ringte gyn, og fikk komme med en gang. Var så utrolig redd. Men de var der i beste velgående begge to :gladtrist :gladtrist :kry: :kry: , og de hadde vokst masse. De sparket vilt, og viste med all tydlighet at slikt stress og angst vil de ikke ha noe av.
Fikk klar beskjed av gyn om at jeg ikke fikk dra til Oslo på bryllup i helgen, så jeg måtte ringe i siste liten og avbestille. Fryktlig synd, men det er jo ikke tvil om hva jeg prioriterer for tiden...
Har kjøpt min første mammabukse, men har ikke turt å bruke den enda. Har nå kun en bukse jeg kan bruke. En med strikk i livet som jeg har sprettet opp strikken på foran. Med bare strikk bak går den bra noen uker til. men jeg får våge meg til å bruke mammabuksen snart også....

Vel vel, jeg tar det med ro i helgen jeg, og bare tar vare på de små.
Lykke til alle dere andre.

Klem fra (12+4)

Demeter
15-02-2003, 20:13
Kan tenke meg at de fleste reagerte med spontan glede da du fortalte at du venter tvillinger! Det var slik med oss også, selv om det på en måte var mange som forventet det (prøverør). Jeg hadde små og store blødninger fra uke 6 - 14, og gikk ukentlig til ultralyd for å sjekke at de hadde det bra. Og det hadde de. Nå er jeg 33+5 uker på vei.

Kos deg med den voksende magen og gled deg over at du snart kan ta i bruk din første mammabukse. Det er nå en liten sjarm i det, selv om jeg akkurat nå lengter etter favorittjeansene mine.

Mange hilsener fra

Trude og de 2 små guttene.

Blåklokke
17-02-2003, 14:58
Så fint å se at de spretter rundt der inne! Godt at nyheten om tvillinger ble godt mottatt, også, skulle bare mangle :D!

Blødninger er derimot noe herk, skjønner godt at du ble redd. Har hatt mange blødninger fram til midten av 9. uke, men det har altså gått bra her også. Du får ta det med ro og lytte til kroppens signaler, så går det kjempefint :kidoki:!

Klem fra Blåklokke (12+5)

Aud
17-02-2003, 17:14
Det blir liksom mer virkelig når det er offentøig, ikke sant?

Ekkelt med blødninger, hadde også en runde i uke 7, det var sånn jeg fant ut at det var tvillinger:)

Ellers er jeg hjemme igjen, livmorhalsen er stabil, og det er deilig å få være hjemme igjen, det ble 9 dager på barsel.

Så nå vil jeg ikke tilbake før jeg skal føde!!

Aud og gutta :baby: :baby: 30+3