Vis full versjon : Kremer
Tidl. bruker
27-03-2007, 22:28
Hei
Noen her inne som vet om en bra krem som man kan smøre på magen for strekkmerker?
Er mye og tenke på så det er greit og få litt hjelp. Har nok med og følge med på hva jeg spiser jeg. Må holde igjen litt. hehe
Og vist det er noen andre tips til ting og tang så kom gjerne med det.:jippi:
3barnsmor
28-03-2007, 10:35
Jeg har brukt natusan babyolje som jeg har smurt magen med mens den fremdeles var våt etter dusj. Et billig alternativ til dyre kremer, og jeg har ingen strekkmerker... Kan forresten være lurt å smøre inn lår også med det produktet du velger, for mange gravide får strekkmerker der... :nikker:
Jeg har kjöpt decleor sin strekkmerkekrem, den virker veldig bra men er jo dyr da..MEN, oppdaget at bodyshop har fått en strekkmerkekrem, kjöper nok den når den dyre er tom.
Jeg har også Decleor sin strekkmerkekrem og aromessence, men er ikke like flink og smører hver dag :sparke:
Må vel begynne å bli flinkere for magen vokser fort nå :humre:
Spenol! Billig og effektiv:)
Petternella
03-04-2007, 19:43
Jeg bruker Bodybutter fra Bodyshop jeg, den med oliven er favoritt, men det er pga lukta...... synes de andre lukter litt kvalmende eller for søtt.
Og så bruker jeg mye den olive-bodybutter fra apoteket, den er veldig billig i forhold til Bodyshop, og den gjør også huden myk og fin.
Lillepusen
03-04-2007, 19:47
Bruker Weleda sin olje som er mot strekkmerker. Har ikke fått noen ennå... Heldigvis. Men det sies jo at det er genetisk hvem som får strekkmerker. Prøver nå allikevel jeg. :)
Spenol! Billig og effektiv:)
:jupp: og jeg har ingen strekkmerker selv om jeg gikk opp over 30kg sist..
Hei
Noen her inne som vet om en bra krem som man kan smøre på magen for strekkmerker?
Er mye og tenke på så det er greit og få litt hjelp. Har nok med og følge med på hva jeg spiser jeg. Må holde igjen litt. hehe
Og vist det er noen andre tips til ting og tang så kom gjerne med det.:jippi:
hei!! jeg ble anbefalt jordnøttolje..brukte det to ganger om dagen i begge svangerskapene, billig og greit, fikk ingen strekkmerker...
drikk mye vann, det forebygger strekkmerker...
Om du får strekkmerker eller ei er bestemt av arv og hormoner. Er du disponert er det ingenting du kan gjøre for å forhindre det.
Jeg har smurt hele svangerskapet med Biotherm Anti-stretchmart, Clarins olje mot strekkmerker og Body Butter fra Bodyshop, og hele magen er sprekt opp.
Og, det var det hos søstern min, mamma, tante og mormor også...
Men jeg smører jo for velværens skyld også, og tenker at kanskje det hadde vært enda verre om jeg ikke hadde smurt...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.