PDA

Vis full versjon : Urolig...

Tidl. bruker
29-03-2007, 16:11
I dag føler jeg meg ikke gravid, uvelheten når jeg ikke har spist på en stund er borte, brystene er helt fine, ikke ømme, og den rare smaken jeg har hatt i munnen de siste ukene er borte. I går hadde jeg og samboeren en heftig krangel, og jeg lurere i dag på om det er grunnen til formen min i dag. Jeg er rett og slett lei meg og tenker at det har gått galt. Skal på konteroll om 6 dager. Er det noen som vet hvordan høylytt krangling virker inn på fosteret? Jeg angrer sånn i dag på at jeg ikke klarte å roe ned temperamentet i går!:lei_seg:

harmony
29-03-2007, 21:56
Etter hva jeg kan ser er du nå elleve uker på vei, og da er det normalt at mange av symptomene blir borte. Kjenner følelsen av at man da blir engstelig, men det er helt normalt. Prøv heller å nyte det! Du er snart over i andre trimester!

Kranglingen påvirker nok deg mye mer en lille junior i magen. Embryo kan kanskje få litt høyere hjertefrekvens en kort periode, om du også får det pga adrenalinet i kroppen din, men det er helt ufarlig! :klem:

Tidl. bruker
29-03-2007, 23:05
Tusen takk for at du svarte på det, jeg føler meg mye lettere til sinns. Det er av og til at bagateller blir til noe stort... Ønsker deg en fin helg!:snill:
PS! Jeg og kjæresten er bestevenner nå! :heia: