PDA

Vis full versjon : Når går det over?

Felixa
31-03-2007, 21:44
Hvor fort etter fødselen går disse svangerskapsplagene som kløe, tett nese, rastløse ben, kortpusthet, halsbrann osv. over?

Jeg holder nemlig på å bli gal!?:gaah:

Tidl. bruker
31-03-2007, 21:46
Halsbrann forsvant i allefall i løet av fødselen for meg.
Kløe har jeg hatt tabletter mot, så det har jeg ikke merket noe særlig (men har sluppet tabletter etter fødselen)
Rastløse ben og kortpusthet husker jeg ikke

iselinn
31-03-2007, 21:57
er litt uvitende her...så...hvordan kløe? og hva er rastløse ben??? er det som når bena "sovner" det eller? :sparke:

Felixa
01-04-2007, 19:34
Svangerskapskløe, det klør overalt, hele tiden! Ihvertfall på meg.

Rastløseben kjennes som om det kiler og kribler inni bena, ikke som dem sover. Fryktelig ubehagelig, spesielt når man skal sove.

iselinn
02-04-2007, 10:59
uffda! det hørtes ikke så festlig ut nei...skjønner godt at du er på tur til å bli lettere sprø ja.. :D

Happy
02-04-2007, 17:29
Både tett nese og halsbrann gav seg iløpet av fødelen eller de første ukene etterpå (varte litt lenger etter hver fødsel).

Jeg har ikke hatt svangerskapskløe, men hadde endel andre plager og alle ble borte iløpet av kort tid, de fleste innen en uke etter at barnet var ute.

Irja82
08-04-2007, 22:17
Hvor fort etter fødselen går disse svangerskapsplagene som kløe, tett nese, rastløse ben, kortpusthet, halsbrann osv. over?

Jeg holder nemlig på å bli gal!?:gaah:

kløen min forsvant i løpet av noen dager etter fødselen.. men bekkenet sliter jeg med ennå, to år etter siste fødsel.
jeg holdt og på å bli gal!!!:jippi: kløen var helt sinnsyk forferdelig!!! men trøst deg med att den forsvinner ihvertfall etterpå:stønn: