PDA

Vis full versjon : Sulten?

Vianne
01-09-2002, 00:08
Jeg spiser og spiser..., og svigermor er så glad!
Men, som sist gang, så er jeg veldig flink, har ikke det store godtesuget, men har hele tiden lyst på banan, youghurt o.l.

Hadde spist middag her en dag, og tok oppvasken etterpå.
Var ganske mett, men mens jeg stod der å vaska fikk jeg så lyst på gulerøtter:p :D

Hva med dere? Merker dere forskjell?

Gaupa
01-09-2002, 00:26
Åja, jeg er sulten hele tiden, jeg :o
Eller, egentlig ikke. Men hvis jeg rekker å bli sulten, så blir jeg så kvalm. Så jeg passer på å spise før jeg blir sulten. Så det kan nok bli litt i meste laget ja.. :blush:.

(7+6 i dag :))

Selleri
01-09-2002, 02:20
Jeg er ikke sulten hele tiden, men når jeg først blir sulten, så blir jeg KJEMPESULTEN med en gang, og jeg dør nesten om jeg ikke får noe å spise med en gang!!! Dessuten spiser jeg nesten bare varm mat... blir lite brød på meg...

Selleri 7+2:findag:

Tidl. bruker
01-09-2002, 02:23
Desverre ikke matlyst nesten!:(

Beate
01-09-2002, 11:29
Jeg har spist og spist og spist minst 6 måltider om dagen, siden jeg var rundt 6 uker...Er konstant sulten omtrent, men pga. høyt blodsukker må jeg holde meg unna søtsaker. Ikke har jeg lyst på det heller.

Til tross for all denne spisinga, har jeg ikke gått opp et gram. Må vel begynne å spise litt fetere mat snart, slik at jeg legger på meg litt, har nemlig fått beskjed om å gå opp:p

Har vært så heldig at jeg har sluppet unna kvalmen. Men fet mat byr meg imot..

Beate, 12+1

Hampus
01-09-2002, 13:00
Mat byr meg imot til langt ut på formiddagen/ettermiddagen. Er meget kvalm! :( Prøver å spise litt salte kjeks og drikke litt te og utvannet eplemost da!

Når kvalmen gir seg og jeg blir sulten, ja da er jeg KJEMPE-sulten! Fet mat frister ikke. Blir fort sugen på sure eller salte ting! Helst ikke søtt! :p
Frukt er topp, akkurat som når jeg var gravid med Sarah! :D
Gjerne epler og bananer! :kidoki:

:findag:

7+1 i dag!

meja
01-09-2002, 14:47
Hei jenter.

Her i gården finnes ikke matlyst! Er kvalm døgnet rundt, men prøver å putte i meg litt og litt (ganske ofte) for å holde den værste kvalmen unna, men det vokser i munnen! Legen har sagt at det viktigste er å få i meg noe, så jeg kan spise hva jeg enn har lyst på, uansett kalorier/fett/søtt etc.

Men, hva hjelper det, - når man absolutt ikke har LYST på noe?? Dette har resultert i at jeg har tatt av 3,5 kilo.

Men: man skal ikke klage....det er jo dette jeg har lengtet etter det siste året (å bli gravid, altså)

Saga
02-09-2002, 15:15
Har dessverre kommet dithen at absolutt alt kommer i retur!
Er ekstremt kvalm...24 timer i døgnet.
Men jeg får i meg masse drikke.....det er jo noe!